زندگی نامه دانیال عبادی/حواشی و ناگفته ها
زندگی نامه دانیال عبادی/حواشی و ناگفته ها
دانیال عبادی متولد ۵ شهریور ۱۳۶۱ در مشهد ، بازیگر مجری و استاد دانشگاه است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی ، فوق لیسانس اجرای (MBA) و حالا دانشجوی دکترا می باشد که سابقه حضور در تیم ملی کاراته را هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،دانیال عبادی متولد ۵ شهریور ۱۳۵۹ در مشهد، بازیگر اسـت. فارغ‌التحصیل رشته مدیریت اجرایی «MBA» در مقطع کارشناسی ارشد اسـت، پدرش مشهدی و مادرش تهرانی و هردو ورزشکار هستند.

دانیال عبادی ستاره ی نو ظهور سینماست کـه در بدو ورودش همه ی وی را با محمدرضا گلزار مقایسه کردند ولی او خودش معتقد اسـت کـه دوره ستاره سازی در سینما ایران تمام شده و اجازه همچین اتفاقی بـه نسل او داده نشده اسـت.

در کودکی ژیمناستیک و شنا را به صورت حرفه ای دنبال می کرد و عضو تیم ملی نونهالان ژیمناستیک بود ، بعد از آن کاراته کار کرد و به تیم ملی جوانان کاراته راه پیدا کردهمچنین اتومبیلرانی ، موتورسواری ، سوارکاری و… را هم به علت علاقه ای که دارد به صورت حرفه ای تجربه کرد.

در سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۴ ساله بود با معرفی شهاب حسینی به دکتر محمدهادی کریمی (کارگردان) در فیلم غیر منتظره جلوی دوربین رفت.

با این حال شایعه پرداخت پول توسط دانیال عبادی برای بازی در این فیلم منتشر شد که او آنها را تکذیب کرده و می گوید بابت کاری که کردم دستمزد هم گرفتم.

سال ۱۳۹۱ با سریال راستش را بگو به کارگردانی محمدرضا آهنج وارد قاب تلویزیون شد و آخرین بار هم سال ۱۳۹۲ در سریال معراجی ها مسعود ده نمکی حضور داشت.

او در سومی تجربه خود با سریال خانه امن در پاییز ۹۹ دوباره به قاب تلویزیون بازگشت.

دانیال عبادی ازدواج نکرده و مجرد است ولی برخی از سایت ها عکسی از تینا آخوندتبار در کنار او را به عنوان همسر دانیال عبادی معرفی میکنند که صحت ندارد.

آقای بازیگر از زمان دانشجویی بعنوان مشاور مالی نیز شروع بکار کرد سپس بعد از پنج ترم از طرف رئیس دانشگاه مجوز تدریس هم بدست آورد.

او حالا کنار فعالیت هنری در شرکت خود به امور بازرگانی مشغول است.

دانیال عبادی آبان ۱۳۹۷ اولین بار در قامت مجری اجرای مسابقه هفت در سه را برعهده گرفت که بعدها از او بعنوان وصله ناجور برای یک مسابقه مهیج نام بردند.

با این حال از سال ۱۳۹۸ او اجرای برنامه سبک من در اینترنت را آغاز کرد که ضبط آن را در منزل خود انجام می دهد و محوریت آن گفتگو با چهره های مدلینگ می باشد.

Visits: 8