زندگی نامه ستاره اسکندری/زندگی هنری و ازدواج
زندگی نامه ستاره اسکندری/زندگی هنری و ازدواج
ستاره اسکندری متولد ۲۵ خرداد ۱۳۵۲ در تربت حیدریه خراسان، بازیگر است، دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۸۵ با سریال «نرگس» در تلویزیون به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ستاره اسکندری در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در شهر تربت حیدریه، استان خراسان رضوی به دنیا آمد. او در دانشگاه رشته مترجمی را انتخاب کرد اما پس از دو سال انصراف داد.

ستاره اسکندری دو خواهر به نام‌های لاله اسکندری (بازیگر سینما و تلویزیون و عکاس) و سارا اسکندری (چهره‌پرداز) دارد. همچنین، یک برادر بزرگتر به نام سیامک و یک برادر کوچکتر به نام روزبه نیز دارد.

سیامک عکاس است و علاوه بر این، ستاره اسکندری برادرزاده‌ای به نام عبدالحسین اسکندری دارد که به عنوان یک گوینده و مجری رادیو و تلویزیون فعالیت می‌کند. ستاره در سال ۱۳۹۵ پدش (عبدالواحد اسکندری) را از دست داد.

ستاره می‌گوید: «چهارساله بودم که از تربت حیدریه به تهران آمدیم. در کاشمر در فضاهای غیرآپارتمانی انرژی خودمان را تخلیه می‌کردیم اما در تهران و آپارتمان‌های تنگ و کوچکش احساس محدودیت می‌کردیم و از راه‌های مختلف به فکر تخلیه انرژی خودمان بودیم.»

علاقه به بازیگری ستاره اسکندری از شغل عمویش “حسین اسکندری” مجری سابق تلویزیون سرچشمه می‌گیرد. او و خواهرش لاله اسکندری بعد از دیدن برنامه های عمویشان به بازیگری علاقه مند شده و با چند کار نمایشی روی صحنه رفتند.

ستاره اسکندری در مقطع اول راهنمایی در فیلم کوتاهی بازی کرد که پس از آن به همراه برادرش به دیپارتمنت بازیگری رفته و وارد دنیای سینما و تلویزیون شد.

خانم اسکندری در سال ۱۳۷۲ در سن ۲۰ سالگی با تئاتر دانشکده هنرهای زیبا وارد هنر بازیگری شد و بعد از آن در سال ۱۳۷۵ با فیلم حریف دل پا به سینما گذاشت. چند ماه بعد از این نقش آفرینی، با سریال ماجراهای خانه شماره ۱۳ در کنار آزیتا لاچینی و گیتی معینی در قاب تلویزیون حاضر شد.

ستاره اسکندری بعد از فعالیت های بسیار در تلویزیون، در سال ۱۳۸۵ وقتی تنها ۳۳ ساله بود با سریال نرگس ساخته سیروس مقدم که ابتدا نقش اصلی آن را پوپک گلدره برعهده داشت، به شهرت رسید.

خانم گلدره در جریان بازی این سریال که همزمان با ضبط، پخش می‌شد، بخاطر سانحه رانندگی به کما رفت و سپس فوت کرد. پس از او، نقشش را ستاره اسکندری برعهده گرفت.

ستاره اسکندری علاوه بر بازیگری، بنیان گذار گروه «تار اول» است. این گروه در مرکز خرید میلاد نور تهران به طراحی و بافت پارچه مشغول هستند.

ستاره اسکندری ازدواج کرده و متاهل است و با این که خواهرش لاله اسکندری نیز خبر متاهلی او را در برنامه دورهمی تایید کرد اما هیچ اطلاعاتی از همسر او وجود ندارد.

Visits: 9