زندگی نامه سروش گودرزی/بازیگر
زندگی نامه سروش گودرزی/بازیگر
سروش گودرزی متولد ۲۱ دی ۱۳۵۳ در خرمشهر، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد، با سریال خطر قرمز به شدت به شهرت رسید و سپس به آمریکا مهاجرت کرد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سروش گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون ۲۱ دی ماه ۱۳۵۳ در خرمشهر به دنیا آمد. وی چند سالی به دلیل مهاجرت از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد ولی اکنون در ایران به سر می‌برد.

پدرش کارخانه‌دار بود و زمانی که سروش ۱۷ سال داشت، درگذشت. گودرزی پس از آن به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرده و در آنجا ساکن شدند. او که در رشته مهندسی کامپیوتر سخت افزار تحصیلات خود را ادامه داد، توانست لیسانس خود را از دانشگاه آزاد تهران دریافت کند.

سروش گودرزی فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به اسم رامین و یک خواهر کوچکتر از خود دارد که در حال حاضر هر دو ازدواج کرده‌اند.

سروش در سال ۸۲ ازدواج کرد، اما دو سال بعد از آن و پس از مهاجرت به آمریکا از همسرش جدا شد. وی در حال حاضر مجرد است.

سال ۷۸ بود که سروش گودرزی به طور اتفاقی یکی از رفقای سال‌های دبیرستانش که دستیار کارگردان بود را ملاقات کرد و از طریق او و گذراندن تست بازیگری مورد توجه آقای سامان مقدم قرار گرفت و توانست اولین نقش خود را در فیلم «پارتی» بازی کند. وی برای ایفای نقش در این فیلم مجبور شد در طی یک ماه پانزده کیلوگرم وزن کم کند. سروش گودرزی شهرت خود را مدیون سریال پر طرفدار «مسافری از هند» است.

بعد از تجربه موفق در فیلم پارتی، سال ۱۳۸۰ برای بازی در سریال خط قرمز دعوت شد، او در نقش رامین سریال خط قرمز به چندان شهرتی رسید که هنوزم با آن نقش از او یاد می شود

Visits: 28