سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند
سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مشارکت گفت: سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید نصیر حسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دهدشت با قدردانی از حضور بی سابقه و با شکوه مردم این شهر در مراسم یوم الله گفت: شما با قدم خود حماسه دیگری خلق کرده و به دشمنان این سرزمین جواب دندان شکن دادید. 

وی حکومت الهی را وظیفه هر مسلمان دانست و گفت: حاکمان باید کسانی باشند که از ناحیه خداوند اجازه گرفته باشند و ولایت فقیه تنها حکومت ماذون از جانب پیامبر اسلام حق مالکیت دارد.

حسینی حکومت پهلوی را سبب بی اعتقادی مردم به دین خواند و گفت: هر مسلمانی موظف بود که با این حکومت طاغوت مبارزه و او را سرنگون کند. 

وی با بیان اینکه در دوران پهلوی ذلت بر ملت ما تحمیل شد، خاطرنشان کرد: سرزمین ایران شایسته تحقیر نبود که در مسائل مختلف دست گدایی به سمت بیگانگان دراز کند و در انواع عرصه ها دچار عقب ماندگی عمیق شود. 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه دشمن ۴۵ سال است که جنگ و مبارزه را علیه ما ادامه می‌دهد، گفت: ما با شکوه و عظمت به راه خود ادامه خواهیم داد و ما با تکیه بر استقلال خود مقاومت می‌کنیم.

وی به تشریح موفقیت های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما در گذشته ۷ هزار  متخصص پزشکی داشتیم اما امروز ۷۲ هزار پزشک داریم.

حسینی با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف به شکوفایی رسیدیم، افزود: در پرتاب ماهواره و قدرت نظامی جز ۱۰ کشور دنیا هستیم، همه این موفقیت ها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی از احداث ۱۳ بیمارستان با ۴۵۰ پزشک متخصص در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از خدمات نظام جمهوری اسلامی برای این استان نام برد. 

حسینی در ادامه یکی از مراتب حراست از نظام را شرکت در انتخابات دانست و گفت: حضور و مشارکت مردم در این امر مهم به انقلاب قدرت می‌بخشد. 

وی با تاکید بر شرکت در انتخابات گفت: اگر ما شرکت نکنیم و رأی ندهیم دیگران جای ما تصمیم گرفته اند، با سکوت و رای ندادن مشکلی حل نمی‌شود. 

آیت‌الله حسینی به رد صلاحیت برخی از کاندیدای انتخابات اشاره کرد، گفت: عده‌ای تایید شدند و برخی هم صلاحیت آن‌ها تایید نشد این نمایانگر عدم شایستگی آن افراد نیست، می‌توانند در عرصه‌های دیگر خدمت کنند.

Visits: 2