زندگی نامه مزدک رستمی/بازیگر
زندگی نامه مزدک رستمی/بازیگر
مزدک رستمی متولد ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر می باشد که از ۲۳ سالگی بروی صحنه نمایش رفت و با سریال همه چیز آنجاست به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مزدک رستمی، متولد ۲۵ اسفند سال ۱۳۵۸ در تهران می باشد. او بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است، مزدک رستمی در رشته کشاورزی تحصیل کرده ولی بعد از آن به طور حرفه ای به دنبال بازیگری و هنر رفته و در رشته بازیگری توانسته مدرک فوق لیسانس را دریافت نماید و فارغ التحصیل شود.

مزدک رستمی هنرمندی را از کلاس های بازیگری استاد پرویز پرستویی و کلاس های بازیگری کارنامه آغاز نمود و در انجا توانست به یکی از هنرجویان رتبه اول تبدیل شود وی بعد از موفقیت در این کلاس ها توانست برای بازی در فیلم مارمولک انتخاب شود و در انجا بازی کند و این اولین حضور وی در سینما بود و بعد از در فیلم به رنگ ارغوان بازی کرده است.

وی بازیگری درتئاتر را با گروههای آماتور آغاز نمود و سپس با گروه های حرفه‌ا ی کار کرد.مزدک رستمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و هیچ خبر و تصویری تایید شده توسط وی در شبکه های مجازی و رسانه ها منتشر نشده است.

در سال ۸۲، در فیلم “به رنگ ارغوان” ابراهیم حاتمی کیا با حمید فرخ نژاد و خزر معصومی همبازی شد. او در سال ۹۰ با سریال “آهستگی” وارد قاب تلویزیون شد اما با بازی در سریال “همه چیز آنجاست” شناخته و “هشت و نیم دقیقه” به اوج شهرت رسید.

این بازیگر در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید در نقش نیما بازی کرد و توانست بازی خوبی را ارائه دهد. او در دومین همکاری خود با شهرام شاه حسینی کارگردان معروف ایرانی در سریال چرخ و فلک نیز حضور داشت.

مزدک در سریال همه چیز آنجاست در نقش اسماعیل نامزد سمانه با بازی مریم معصومی افای نقش کرده است . نقشی که بسیار متفاوت و خوب ارائه شده و نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است

Visits: 2