زندگی نامه مجید نوروزی/بازیگر
زندگی نامه مجید نوروزی/بازیگر
مجید نوروزی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، تحصیلکرده رشته نمایش هنرستان کمال الملک و لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر به اوج درخشش رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مجید نوروزی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است، دوره دیده رشته نمایش هنرستان کمال الملک و لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی می باشد و می گوید شهرت را دوست ندارد.

درسال ۱۳۸۴ در ۱۴ سالگی با تک اجرای نمایشنامه خوانی عنکبوت بـه کارگردانی رضا جابری انصاری بروی صحنه رفت. مجید نوروزی در‌ سال ۱۳۹۲ در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش رادیویی بنام جن بچه در حجله لخت مورد تقدیر قرار گرفت.

سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۳ ساله بود تجربه کوتاهی در سریال آقای جواد مزدآبادی «ژانر دفاع مقدس» با کاراکتر حسن ریزه داشت کـه از شبکه تهران پخش شد. به‌ صورت حرفه ای سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۵ ساله بود با یک نقش کوتاه در سریال ماه و پلنگ جلوی دوربین رفت.

اولین حضور او در تلویزیون در سال ۹۵ با یک نقش کوتاه در سریال ماه و پلنگ اتفاق افتاد اما بعد آن در سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که رمضان ۹۶ پخش گردید در نقش اشکان (پسر خلیل با بازی کامبیز دیرباز) به عنوان یکی از کاراکتر های اصلی سریال توانست به خوبی دیده شود.

این بازیگر جوان در سریال زیر پای مادر در کنار بازیگران با تجربه ای چون کامبیز دیرباز ، بهزاد فراهانی ، مریم بوبانی و پریوش نظریه به ایفای نقش پرداخته است .

Visits: 5