زندگی نامه سینا درخشنده/زندگی هنری و حواشی
زندگی نامه سینا درخشنده/زندگی هنری و حواشی
سینا درخشنده متولد ۳۱ شهریور ۱۳۷۱ در شیراز، خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته عمران می باشد نوازنده قابلی است، شعر نیز می سراید و حالا عنوان پدیده موسیقی ایران در عرصه خوانندگی را یدک می کشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سینا درخشنده متولد ۳۱ شهریور ۱۳۷۱ در شیراز، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته عمران می باشد نوازنده قابلی است، شعر نیز می سراید و حالا عنوان پدیده موسیقی ایران در عرصه خوانندگی را یدک می کشد. نام اصلی اش رضا در شناسنامه است.

او از سن ۱۷ سالگی فعالیت موسیقی را شروع کرد. او از آن زمان ترانه سرایی را نیز شروع کرد. او تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی عمران ادامه داد و همزمان در موسیقی هم فعال بود.

سینا درخشنده در زمینه موسیقی و نوازندگی بسیار فعال است. آهنگ های او بیشتر مضامین عاشقانه دارند. ساز او گیتار است و بر اساس بعضی از گفته ها او به تحصیل و درس خواندن علاقه ای نداشته و سعی کرده است روی موزیک تمرکز کند.

او در زمینه انواع موسیقی مانند پاپ، کلاسیک و رپ فعال است. او به جز خوانندگی تنظیم آهنگ هم انجام می دهد و بعضی از کارهای خودش را تنظیم کرده است. او در بیشتر آهنگ هایش با شجاعت شفایی همکاری داشته است و او تنظیم کننده سینا درخشنده است.

سینا درخشنده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ، انتشار عکس هوادارانش و بازیگران زن با تیترهای سینا درخشنده و همسرش در فضای مجازی دیده می شود که شایعه است.

Visits: 21