زندگی نامه روزبه حصاری/مروری بر آثار و حواشی
زندگی نامه روزبه حصاری/مروری بر آثار و حواشی
روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران ، بازیگر نوازنده و خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که از تدریس عربی و شیمی فعالیت اش را شروع کرد و حالا بعد از کلاس بازیگری در تلویزیون می درخشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن سال ۱۳۶۶ در تهران است. او یک برادر بزرگ تر از خودش دارد. از کودکی به هنر علاقه زیادی داشت و در کلاس های موسیقی و نوازندگی هم شرکت کرد. او فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است.

وی در سال ۱۳۹۰ در دوره های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری اش را در تئاتر ، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد.

از آثار این هنرمند می توان به بازی در نمایش های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد. او همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن بست» ، نوشته ی ریچارد پارسونز ، را بر عهده داشته است. همچنین بازی در تئاتر «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز از دیگر فعالیت های هنری وی بشمار می آید.

بعد از تجربه اولیه تئاتر به آموزشگاه کارنامه رفت و دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و جزو پویاترین و پر استعدادترین فارغ التحصیل آن دوره آموزشگاه شد.

در سال ۹۰ – ۹۱ با نمایش پیتزا جهان، برداشت آزاد و مرگ در میزند صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و در نهایت سال ۱۳۹۲ با سریال یادآوری به جامعه هنری معرفی شد

این هنرمند ، نامزدی جایزه ی بهترین کارگردانی و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش «مرگ در می زند» ، را از جشنواره ی تئاتر امید در کارنامه ی هنری اش دارد.

روزبه حصاری در ۱۳ فروردین ۹۸ در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت در پست جدید این خبر را دروغ ۱۳ عنوان کرد !

Visits: 10