زندگی نامه حمید محمدی/گزارشگر فوتبال
زندگی نامه حمید محمدی/گزارشگر فوتبال
حمید محمدی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۲ در کرج، گوینده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مکانیک می باشد، در کنار معلمی زبان وارد عرصه گویندگی خبر شده و بیشتر بعنوان خبرنگار ورزشی شناخته می شود و یک دختر نیز دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حمید محمدی مجری تلویزیون و گوینده خبر در ۱۲ بهمن ۱۳۶۲ در کرج به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس مکانیک بوده و همچنین معلم زبان نیز می باشد.

پدر و مادرش یزدی بودند. پدر حمید محمدی بازیکن تیم تاج (استقلال فعلی) بود و او نیز برای کل انداختن با پدرش پرسپولیسی می‌شود! از همان دوران کودکی بود که حس رقابت در فوتبال او را به ورزش و بالاخص فوتبال علاقه‌مند کرد. حمید محمدی درباره علاقه اش به مجری گری می‌گوید:

“آقای سعید میناروش در آن سال‌ها مجری شبکه ۲ بود، قیافه‌ای شبیه به مهران مدیری داشت، با صدای جذابش، جلوی دوربین می‌نشست و با حافظ خواندن شروع می‌کرد.

دهه ۷۰ هم بود و می‌گفت: سریال, «سال‌های دور از خانه» را با هم ببینیم! رویای من بدون تردید همین بود. البته آن زمان خانم مریم نشیبا در رادیو هم برایم شخص مهمی بود.

از آن‌جا بود، که احساس کردم دوست دارم مجری باشم، البته ژانر آن خیلی برایم مهم نبود تا دبیرستان که تصمیم گرفتم به سمت ورزش بروم. همان سال‌هایی که تازه برنامه «نود» هم راه افتاده بود. ” 

شروع کار حمید محمدی از رادیو بود. او از سال ۸۲ و همزمان با ورودش به دانشگاه به فکر تامین مخارج دانشگاهش می‌افتد. به همین خاطر برای دادن تست به مرکز رادیو کرج می‌رود و در آنجا مشغول به فعالیت می‌شود.

او کار خود را در رادیو با اجرای برنامه‌های اجتماعی و طنز شروع کرد و در حال حاضر نیز در شبکه‌های رادیویی البرز و جوان فعالیت دارد. از دیگر فعالیت‌های حمید محمدی در رادیو می‌توان به اجرای برنامه “لنگ ظهر” در رادیو جوان و مجری گری برنامه “راهکار” اشاره نمود.

تنها یکسال پس از شروع فعالیت حمید محمدی در رادیو، فراخوانی مبنی بر جذب گوینده خبر در روزنامه جام جم نظر او را به خودش جلب می‌کند. پس از دادن تست و قبولی در آن، او از سال ۸۴ رسماً به عنوان گوینده خبر ورزشی وارد تلویزیون می‌شود. حمید محمدی علاوه بر مجری گری خبری، بار‌ها به عنوان میزبان گفتگوی ویژه خبری در شبکه دو نیز حضور داشته است.

در سال ۸۵ بود که حمید محمدی اولین همکاری خود را با عادل فردوسی پور تجربه کرد. در آن سال مزدک میرزایی بخاطر حضورش در بازی‌های آسیایی به قطر رفته بود و اجرای بخش‌هایی از برنامه نود به او سپرده شد. حمید محمدی از سال ۸۷ رسما به برنامه نود عادل فردوسی پور پیوست و کار گویندگی را در آیتم‌های مختلف این برنامه انجام می‌داد. او همچنین مجری سه سری اول برنامه فوتبال ۱۲۰، به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور بود که مخاطبان زیادی پیدا کرد

حمید محمدی با مریم ولدی که دختر همسایه شان بود، ازدواج کرد و از او یک دختر به اسم یلدا دارد. 

Visits: 15