زندگی نامه کیهان ملکی/بازیگر
زندگی نامه کیهان ملکی/بازیگر
کیهان ملکی متولد ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد است، اصالتا تورک زبان و اهل تبریز می باشد می گوید بزرگترین انگیزی من برای زندگی ژرفا دخترم است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،کیهان ملکی متولد ۲ شهریور ۱۳۴۷ در تهران است. وی اصالتا آذری و اهل تبریز بوده و فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد است. 

وی در سال ۱۳۵۷ یعنی زمانی که ۱۰ ساله بود، بازی در تئاتر را شروع کرد، تا اینکه در سال ۱۳۷۲ با ایفای نقشی کوتاه در فیلم «پروانه بزرگ» به کارگردانی خسرو شجاعی فعالیت هنری خود را به طور جدی آغاز کرد، بعد از آن در مجموعه نوروز ۷۳ حضور پیدا کرد، در حالی که نویسندگی چند آیتم از آن مجموعه را هم بر عهده داشت.

بازی او در مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی در سال ۱۳۷۷ موجب شناخته شدن وی شد؛ این سریال در مورد داستان زندگی چند جوان دانشجو بود که به دلیل تحصیل در تهران، خانه ای را اجاره کرده بودند و در هر قسمت از آن، شاهد ماجرای جالبی برای یکی از شخصیت های سریال بودیم. کیهان ملکی سپس در سریال موفق همسایه ها به کارگردانی محمد حسین لطیفی حاضر شد.

کیهان ملکی در سینما هم حضور پیدا کرد و در فیلم های سینمایی معجزه خنده و مرد بارانی بازی های زیبایی از خود به جا گذاشته است.

کیهان ملکی متاهل است و یک دختر به نام ژرفا دارد. وی در مورد دخترش می گوید : “مهم‌ترین انگیزه‌ ام برای زندگی ژرفاست به همه وجود دخترم می‌ بالم؛ دخترم کتاب خوان است و سواد بالایی در حوزه ادبیات و بخش نوشتن دارد. “

Visits: 6