دیدار ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا کهگیلویه وبویراحمد با رهبر انقلاب
دیدار ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا کهگیلویه وبویراحمد با رهبر انقلاب
استاندار کهگیلویه وبویراحمد کنگره ملی شهدا رایک فرصت طلایی برای اعضای کمیته ها دانست و گفت: جمعیت زیادی قبل از برگزاری کنگره ملی شهدا با رهبری دیدار خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،سید علی احمد زاده روز پنجشنبه در چهارمین جلسه برنامه ریزی کنگره ملی شهدای استان اظهار داشت: ۱۱ اسفند سال آینده برگزاری کنگره ملی شهدای استان به عنوان یک رخ داد بزرگ و مهم در این استان محسوب می شود که نیاز است همه کمیته ها با جدیت پای کار باشند.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده جمعیت ۳۰۰ نفری از مردم استان قبل از برگزاری کنگره به دیدار با رهبر انقلاب خواهند رفت.

احمد زاده بر فعالیت بیشتر کمیته ها تاکید کرد و گفت: برای دیدار با مقام معظم رهبری که یک فرصت بزرگ است گزارش عملکرد کارگروه ها باید به نحو مطلوب باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کوتاهی و سهل انکاری کارگروه ها را قابل قبول ندانست و بیان کرد: وقتی بحث ولایت و رهبری است حساسیت و مسئولیت پذیری باید افزایش یابد.

وی اضافه کرد: باید دستگاه های اجرایی از ظرفیت های موجود برای برگزاری کنگره ملی شهدا به نحو احسن استفاده کنند و همه کارها به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

احمدزاده با اشاره به گزارش ها و اقدامات خوب اعضای ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا اظهارکرد: نیاز است مستند سازی و جمع بندی کمیته ها برای کارایی بیشتر به شکل بهتری انجام شود.

وی گفت: نیاز است سه المان بانوی شهیده در شهرستان‌های استان نیز نصب شود.

اردوگاه راهیان نور با تامین ۷۰۰ میلیارد ریال احداث می شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز در چهارمین نشست کنگره ملی شهدای نبود اردوگاه را یکی از دغدغه‌های اصلی استان در بحث راهیان نور دانست و گفت: با تامین هزینه ۷۰۰ میلیاردریال عملیات اجرایی این اردوگاه از ۱۷ اسفند آغاز خواهد شد.

سردار حمید خرمدل در خصوص کنگره ملی شهدای استان بیان کرد: در ارزیابی انجام شده استان کهگیلویه وبوراحمد جز استانهای برتر در زمینه برگزاری کنگره ملی انتخاب شد.

وی افزود: به صورت مستمر کمیته ها گزارش های خود را به دبیر اجلاسیه ارسال و همکاری همه نهادها بسیار خوب و منسجم است.

خرمدل تصریح کرد: با توجه به اینکه از اوایل سال آینده برنامه های کنگره ملی شهدای استان وارد فاز اجرایی خواهد شد نیاز است مسئولان تلاش خود در این زمینه را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: ۱۷ اسفند کنگره شهدای اهواز برگزار می شود و مسولان کمیته‌ها می توانند با حضور خود در این کنگره از روند اجرایی کسب تجربه و برنامه ریزی بهتری نیز داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه فتح نیز در این جلسه گفت: ستاد کنگره شهدا در استان وضعیت خوبی دارد و فضای اداری و نیروی انسانی با برنامه ریزی خوبی در حال فعالیت هستند.

سردار مصطفی مثنوی تصریح کرد: رویکرد همه نهادها و دستگاه‌ها به سمت کنگره ملی شهدا در این مدت به خوبی هدایت شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی اعزام ۱۰ هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور اضافه کرد: تاکنون هفت هزار نفر از این استان به کاروان راهیان نور اعزام شدند.

مثنوی از تلاش کمیته طلاب، رسانه و فضای مجازی تقدیر کرد.

وی بیان کرد: یکصد عنوان کتاب متناسب با اجلاسیه در این کنگره چاپ و رونمایی خواهد شد.

برای کنگره ملی شهدای یکهزار و ۸۶۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد که قرار است مهرماه سال آینده برگزار شود هر کسی بسیجی وار هر کاری از دستش برمی آید انجام می دهد تا اثری فاخر و به دور از کلیشه های همیشگی انجام شود.

برگزارکنندگان این آیین اعتقاد دارند که کنگره ملی شهدای استان افزون بر زنده نگه داشتن یاد جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا نقش ارزنده ای در خودسازی فردی و اجتماع دارد به همین علت فراتر از وظایف اداری جهادی وار برای برگزاری مطلوب آن تلاش می کنند.

Visits: 3