تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در یاسوج؛ قاتل دستگیر شد
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در یاسوج؛ قاتل دستگیر شد
مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام عرصه امنیت سرباز وظیفه «هادی راستگو » روز پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم ولایمت مدار و شهید پرور و جمعی از مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج تشییع و در زادگاهش روستای گنجه ای به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،مردم شهید پرور پیکر شهید مدافع امنیت “هادی راستگو ” را از مقابل ستاد انتظامی استان تا میدان هفتم تیر یاسوج تشییع و دوباره با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی بیعت کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان بر کسی پوشیده نیست.

سید جواد هاشمی افزود: سرباز وظیفه «هادی راستگو» در حال انجام وظیفه در یک درگیری خانوادگی و مسلحانه با اسلحه برنو از ناحیه سر و صورت مجروح و حین انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل شد و گروهبان یکم «سید محمدرضا روانسالار» نیز از ناحیه پا مجروح شد.

وی تصریح کرد: همچنین گروهبان یکم “سید محمدرضا روان سالار” نیز از ناحیه پا مجروح شد.

همچنین سرهنگ حمیدرضا اکبری، جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز پنجشنبه و پیش از مراسم تشییع شهید هادی راستگو) قاتل نیز در ارتفاعات یکی از استان های همجوار و با هماهنگی پلیس اطلاعات استان دستگیر شد.

وی بیان کرد: عوامل و افرادی که در متواری کردن و جابه جایی شخص قاتل نیز ظرف روزهای گذشته نقش داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

Visits: 5