برگزاری مسابقه تفسیر عمومی قرآن کریم در قالب چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
برگزاری مسابقه تفسیر عمومی قرآن کریم در قالب چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت مسابقه تفسیر عمومی قرآن کریم در قالب چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت مسابقه تفسیر عمومی قرآن کریم در قالب چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: آزمون تفسیر عمومی قرآن کریم دارای سه مرحله استانی، مقدماتی سراسری و نهایی سراسری می‌باشد.

عباس نصیرالاسلامی در رابطه با برگزاری مسابقه تفسیر عمومی قرآن کریم گفت: مرحله استانی این رشته صرفاً به‌صورت کتبی با رعایت استاندارد آزمون‌های عمومی و به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار میگردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشته تفسیر عمومی قرآن کریم در مرحله استانی بخش شفاهی ندارد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله استانی آزمون تفسیر عمومی قرآن کریم بصورت کتبی و غیر حضوری از سوره مبارکه شعراء و مرحله مقدماتی سراسری از سوره های شعراء و نمل برگزار می شود و منبع برای شرکت کنندگان گزیده تفسیر نمونه‌است.


حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت ثبت‌نام در چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir و صرفاً توسط شخص متقاضی صورت می‌گیرد.

Visits: 22