اینترنت هدیه خبرنگاری ۱۴۰۲ به کدام خبرنگاران اختصاص پیدا می‌کند؟
اینترنت هدیه خبرنگاری ۱۴۰۲ به کدام خبرنگاران اختصاص پیدا می‌کند؟
روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار طی پیامکی به برخی خبرنگاران، اعلام شد 200 گیگ هدیه اینترنت برای آن‌ها فعال شده است. اکنون این سوال مطرح شده که برای چه کسانی اینترنت فعال شده و بقیه خبرنگاران چگونه می‌توانند اینترنت هدیه خود را دریافت کنند؟

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار اپراتور همراه اول طی پیامی به خبرنگاران، اعلام کرد ۲۰۰ گیگ هدیه اینترنت برای آن‌ها فعال شده است. اما این پیامک برای همه خبرنگاران ارسال نشده و به‌همین خاطر این سوال مطرح شده که این پراتور بر اساس کدام لیست، اینترنت هدیه خبرنگاران را اختصاص داده است.

روابط عمومی همراه اول در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در این خصوص گفت: ۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه امسال بر اساس لیستی که «سال گذشته» از طرف وزارت ارشاد برای وزارت ارتباطات و در نهایت به این اپراتور ارسال شده، به خبرنگاران اختصاص یافته است.

این روابط عمومی همچنین اعلام کرد: کسانی که در فاصله این یک‌سال به جرگه خبرنگاران پیوسته‌اند و یا به هر دلیلی تا پیش از این جزو لیست وزارت ارشاد نبوده‌اند، می‌توانند همچون سال گذشته با مراجعه به سامانه «e-rasaneh» اطلاعات خود را وارد کنند. بعد از تأیید توسط این سامانه، می‌توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند جهت دریافت اینترنت خبرنگاری، ثبت‌نام نمایند.

اپراتور ایرانسل نیز امروز اینترنت هدیه خبرنگاری را  بر اساس لیست سال گذشته وزارت ارشاد، برای کسانی که سیمکارتشان مربوط به این اپراتور است، فعال نموده است.

روز گذشته نیز عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی در جمع خبرنگاران درباره این خصوص گفت: «اینترنت هدیه خبرنگاری، ماننده سال‌های گذشته به خبرنگاران ارائه می‌شود. خبرنگاران از سه‌شنبه ۱۷ به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.»

Visits: 1