یادواره شهدای فراجا در بهمئی برگزار شد
یادواره شهدای فراجا در بهمئی برگزار شد
با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای فراجا در بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس از بهمئی در پی شهادت ۹ تن از پرسنل فراجا به همین مناسبت یادواره شهدای فراجا در شهرستان بهمئی برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در حاشیه این مراسم گفت: در پی شهادت ۹ تن از پرسنل نیروی انتظامی در مناطق مختلف کشور به همین مناسبت به جهت تکریم و یاد و خاطره شهدا یادواره شهدای فراجا در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ فرزین جمشیدی با اشاره به این که ایل بهمئی بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: مردم ایل بهمئی همیشه در حمایت از انقلاب و امام در میدان بودند و ارادت خاصی به شهدا دارند.

وی با اشاره به این که خود شهرستان بهمئی بیش از ۱۲۸ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است ادامه داد: با توجه به اینکه شهدای اخیر فراجا در نقاط مختلف شهرهای کشور بودند به همین مناسبت یادواره شهدای فراجا در بهمئی برگزار شد تا یاد و خاطره شهدا همیشه در قلب هایمان بماند.

 جمشیدی خاطرنشان کرد: شهرستان بهمئی ۴ مامور پلیس تقدیم نظام و انقلاب کرد‌‌.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی بیان کرد: یادواره شهدا علاوه بر تجلیل از خانواده های آنان و جریان ایثار و شهادت در الگودهی به نسل جدید نقش مهمی داشته و این افراد الگویی برای ماموران جوان هستند.

جمشیدی ادامه داد: امنیت و آسایش امروز کشورمان مرهون همین ایثار و شهادت و از خود گذشتگیاست.

وی بیان کرد: بسیاری از ماموران نیروی انتظامی در انجام ماموریت های خود و برخورد با قاچاقچیان، مجرمین سابقه دار و بر هم زنندگان نظم و امنیت دچار آسیب می شوند و یا به شهادت می رسند و این جانفشانی برای تامین امنیت و‌ آسایش مردم است.

 جمشیدی با بیان اینکه قدردان خانواده های ماموران و کارکنان پلیس هستیم، تصریح کرد:‌ آنان همراهی خوبی در خدمت رسانی همسرانشان داشته اند و خانواده شهدا و فرزندان آنان با سختی ها ساخته و صبر کرده اند تا این امنیت و آرامش پایدار باشد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان با بیان اینکه مردم از یادواره شهدای نیروی انتظامی استقبال کرده اند، یادآورشد: این رویداد فرهنگی در راستای پاسداشت خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد.

لازم به ذکر است یادواره شهدای فراجا به همت فرماندهی انتظامی بهمئی با همکاری سپاه و بنیاد شهید و هیئت های رهروان حسینی ، رزمندگان اسلام ، مدافعان حرم ، بقیه الله در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)برگزار شد.

Visits: 8