پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و بر لزوم حفظ و ترویج آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و بر لزوم حفظ و ترویج آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) با همراهی مردم انقلابی بی‌نظیر را بنیان نهاد که یکی از اصلی‌ترین آرمان‌هایش استکبارستیزی و دفاع از مظلومان جهان بوده است از این رو از همان آغاز شکل‌گیری با انواع و اقسام هجمه‌ها و دسیسه‌ها از سوی دشمنان مواجه شد.

آری؛ چهل و یک سال و اندی از شکل‌گیری انقلاب اسلامی گذشت و هیچ خدشه‌ای بر انقلاب اسلامی وارد نشد و دشمنان انقلاب همیشه در طول این سالها با دستی درازتر از پا و پوزه‌ای مالیده شده بر خاک به عقب نشستند و حتی بعضی از آنها آرزوی فروپاشی جمهوری اسلامی را با خود به گور بردند.

اندیشه امام خمینی اندیشه ای است که به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود و در طول تاریخ زنده و جاوید باقی خواهد ماند. اینکه امروز امثال سپهبد قاسم سلیمانی ها ناجوانمردانه به دست مستکبران آمریکایی به شهادت می‌رسند موید این است که پرچم استکبارسیتزی انقلاب اسلامی بلند است و افراشته نگاه داشته شده است و نگاه داشته خواهد شد.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد سالروز رحلت امام خمینی (ره) را به تمام استکبارستیزان و آزادی‌خواهان عالم تسلیت می‌گوید و بر لزوم حفظ و ترویج آرمان‌ها و اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کند.

Visits: 110