هفته قوه قضائیه فرصتی برای تکریم مقام شهیدان انقلاب و محکوم کردن توطئه‌ های استکبار
هفته قوه قضائیه فرصتی برای تکریم مقام شهیدان انقلاب و محکوم کردن توطئه‌ های استکبار
هفته قوه قضائیه و گرامی داشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانت های منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌ های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، «حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی» با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن کامل پیام مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی، اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌ دار است.

شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

هفته قوه قضائیه و گرامی داشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانت های منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌ های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (رحمت الله علیه)، هفته قوه قضائیه را به همه خدمت گزاران و مسئولین قضائی، قضات، دادیاران، دادرسان، کارکنان و خدمت گزاران این قوه در استان تبریک عرض نموده؛ از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری و شعبات با این اداره کل در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی می نمایم.

امید دارم در انجام خدمت مقدس و پیاده نمودن عدالت با استعانت از انوار نورانی قرآن کریم در سایه رهبری مقام عظمای ولایت موفق و کوشا باشید.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Visits: 120