سی و پنج بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان سوگواره بصیرت عاشورایی
سی و پنج بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان سوگواره بصیرت عاشورایی

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در سی و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت ویژه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در سی و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت ویژه و با حضور بیست مبلغ بومی و غیر بومی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی از بیست و هشتم تیرماه لغایت بیست و پنج شهریور ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با اهداف تقویت باورهای دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی – اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین علیه السلام و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه – استفاده حداکثری از ظرفیت هیئت های مستقر در بقاع متبرکه به ویژه هیئت نوجوانان – استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها بویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی در سطح بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین شام‌ غریبان به صورت ویژه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد و همایش «رهروان زینبی» نیز ویژه بانوان در ۱۲ محرم در برخی امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت: امام سجاد علیه السلام می فرمایید: زمین کربلا ، در روز رستاخیز ، چون ستاره مرواریدى می ‏درخشد و ندا می ‏دهد که من زمین مقدس خدایم ، زمین پاک و مبارکى که پیشواى شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است .

Visits: 0