سرلشکر سلامی: محور مقاومت در تمام سرزمین‌های اسلامی در تعقیب دشمن است/ اقتدار بیشتر مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی
سرلشکر سلامی: محور مقاومت در تمام سرزمین‌های اسلامی در تعقیب دشمن است/ اقتدار بیشتر مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز محور مقاومت در تعقیب دشمن در تمام سرزمین‌های اسلامی است و اجازه تحقق یافتن اهداف آنان را نداده و اگر چنین قدرتی شکل نمی‌گرفت، دشمن به تمام سرزمین‌های اسلامی تجاوز می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی، امروز در گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی که با عنوان «شکوه شهادت و کرامت» در مصلی قدس برگزار شد، نقش‌آفرینی مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ به دنبال خاموش کردن نور خدا در کشور بودند که با ورود حکیمانه رهبر انقلاب و حمایت مردم مؤمن و انقلابی ایران این هدف شوم محقق نشد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره از فتنه‌گری و تفرقه‌افکنی برای مقابله با انقلاب استفاده کرده‌اند، افزود: اگر مردم در یوم‌الله نهم دی‌ماه به میدان نمی‌آمدند و از اسلام، نظام و ولایت پشتیبانی نمی‌کردند احتمال بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری وجود داشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن با علم به نقش محوری و حیاتی ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی، رهبری را هدف قرار داد و با این استراتژی خطرناک به دنبال شکاف بین ارکان نظام یعنی مردم و رهبری بود که توطئه آنان با هوشیاری مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران روز به روز نسبت به گذشته مقتدرتر و دشمن هر روز منزوی‌تر می‌شود، گفت: همه اینها از برکات جهاد در راه خداست.سلامی به عمق نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر جهان با محوریت رهبری انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز محور مقاومت در تعقیب دشمن در همه سرزمین‌های اسلامی است و اجازه تحقق یافتن اهداف آنان را نداده و اگر چنین قدرتی شکل نمی‌گرفت، دشمن به تمام سرزمین‌های اسلامی تجاوز می‌کرد.

وی افزود: دشمن برای مقابله با این قدرت به دنبال گرفتن قدرت تعقل مردم است پس همه ما و به ویژه روحانیون باید نسبت به آگاه‌سازی مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز همه ما مشکلات کشور را با ظرفیت و استعدادهای داخلی و اراده مردم رفع خواهیم کرد، بر مقاومت برابر تحریم‌ها و حصر اقتصادی و تهدیدات نظامی تأکید کرد.

وی در ادامه به شخصیت سردار سلیمانی اشاره کرد و ساده‌زیستی و دین‌داری و اخلاص را از ویژگی‌های این شهید برشمرد و افزود: شهادت‌حاج‌قاسم آثار گران‌بهاتری از حیاتش را به جای گذاشت و همه شاهد جاری شدن و وسعت یافتن پرتوهای درخشان شخصیت والای او پس از شهادتش بوده‌ایم.

سلامی افزود: دشمن با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما برخلاف همه معادلات به برکت خون این شهید مقاومت قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته شده است. سلامی در پایان استان قم را مهد انقلاب اسلامی و مرکز تولید اندیشه دینی و سنگر انقلاب اسلامی و تقویت‌کننده جبهه مقاومت معرفی کرد.

Visits: 2