سربازان نمونه کهگیلویه تجلیل شدند
سربازان نمونه کهگیلویه تجلیل شدند
به مناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت روز سرباز از سربازان نمونه کهگیلویه تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در دومین روز از هفته دفاع مقدس از سربازان نمونه فرهنگی شهرستان تجلیل شد.سید حمزه محقق‌زاده در این مراسم با اشاره به حضور پررنگ سربازان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این قشر از جامعه شهدای زیادی را در این راه تحویل انقلاب، اسلام و ایران دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: به فرموده امام عظیم الشأن سربازان به فرمان خدا برای مردم همانند دژها و قلعه‌های محکم هستند و زینت و آراستگی حاکمان و عزت و ارجمندی دین و راه‌های امن و آسایش برای رهروان‌اند و جز با بودن سربازان ملت پایدار و ایمن نمی مانند.

محقق‌زاده جایگاه سرباز را بسیار مهم و حساس خواند و گفت: ما به سربازانی که از آسایش و راحتی خود گذشتند تا دیگران و مردم ایران آرامش، آسایش و امنیت داشته باشند افتخار می‌کنیم.

این مسؤول بیان داشت: سربازان و جوانان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند دوران سربازی دوران کوتاهی هست تا جوانان ایران اسلامی برای انجام نقش مثبت و سازنده در بخش‌های فردی و اجتماعی و نیز کارگروهی آمادگی لازم را در خود به‌ وجود آورند.

در این مراسم که به مناسبت پاسداشت روز سرباز در جوار بقعه امامزاده حمزه برگزار شده بود ۶ نفر از سربازان نمونه فرهنگی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.همچنین برای کمک به معیشت سربازان به سربازان متاهلی که نیازمند بودند بسته های معیشتی واگذار و با دستور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به همه سربازان یک روز مرخصی تشویقی داده شد.

کوهپیمایی و کوهنوردی از دیگر برنامه‌های این روز بود که همه سربازان در آن شرکت داشتند.

Visits: 0

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس