زندگی نامه نسرین نصرتی/بازیگر فهیمه در پایتخت
زندگی نامه نسرین نصرتی/بازیگر فهیمه در پایتخت
نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نسرین نصرتی متولد ۲۷ ام مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران بوده و دیپلم فنی حرفه ای هنر دارد و دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان است، ابتدا منشی صحنه بود اما بعد ها به بازیگری روی آورد.

نسرین نصرتی با اینکه به بازیگری علاقمند بوده اما می گوید قصد نداشته به شکلی جدی وارد این فضا شود و هر نقشی را هم نمی پذیرد.

حضور این چهره در عرصه بازیگری به صورت کاملا اتفاقی رخ داده است. در سال ۸۰ به پیشنهاد یکی از دوستانش به عنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد و در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش ، به جای وی بازی کرد و مورد استقبال قرار گرفت و همینطور برای بازی در یک نمایش از او دعوت شد که سرنوشت این چهره را به کل تغییر داد.

بعد از چندین تست در دفتر بازیگری سیروس الوند در نهایت با انتخاب دستیار وی برزو نیک نژاد به سریال « تا ثریا» در سال ۱۳۹۰ معرفی و بازی کرد.

نسرین نصرتی در سال ۱۳۸۸ با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی اش در یک مهمونی خانوادگی شروع شد و بعد از ۱۰ سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

نسرین نصرتی با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به شدت محبوب شد و به شهرت رسید، حضور وی از فصل دوم این مجموعه شروع شد و تا آخرین فصل ادامه دارد

Visits: 45