زندگی نامه مجتبی پیرزاده/عکس مجتبی پیرزاده و همسرش
زندگی نامه مجتبی پیرزاده/عکس مجتبی پیرزاده و همسرش
مجتبی پیرزاده متولد ۱۱ دی ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تئاتر شروع کرد و در ۲۸ سالگی جلوی دوربین رفت و با سریال «سایه بان» به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مجتبی پیرزاده بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۱ دی ماه ۱۳۶۴در تهران است، مجتبی پیرزاده فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع لیسانس از دانشگاه سوره است .

مجتبی پیرزاده در صحنه تئاتر، نخستین بازی خود را انجام داد و به فعالیت در حوزه تئاتر پرداخت. وی روی سن، نمایش های زیادی را اجرا کرد و در تئاتر، بازی منحصر بفردی را انجام داد و پای ثابت نمایش ها و کارهای فرهاد آییش بود و با کارگردانان زیادی به همکاری در عرصه تئاتر پرداخت.

 او با فیلم درخشنده اصغر فرهادی تجربه در سال ۱۳۹۳ نخستین کار خود را در مقابل دوربین انجام داد. او در نقش مجید در این فیلم مشهور و جهانی، بازی کوتاهی داشت.

او برای نخستین بار در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی به ایفای نقش پرداخت. مجتبی پیرزاده، نقش جوانی به نام سهراب را در این سریال بازی میکند.

مجتبی پیرزاده با فرزانه تفرشی، زندگی مشترکی را تشکیل داد. همسر او به عنوان همکارش در حرفه بازیگری در تئاتر فعالیت دارد. ثمره ی ازدواج آن ها، دختری بنام رونا بود که در سال ۹۶ متولد شد. فرزانه تفرشی نیز در رشته تئاتر از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شده و اینک مشغول به بازی و کارگردانی در تئاتر است.

Visits: 18