زندگی نامه مارال بنی آدم/عکس مارال بنی آدم و همسرش علی سرابی
زندگی نامه مارال بنی آدم/عکس مارال بنی آدم و همسرش علی سرابی
مارال بنی آدم متولد ۱۱ آبان ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، تحصیلکرده آکادمیک رشته بازیگری می باشد که از تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و در ۳۴ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا همسرش نیز آقای علی سرابی بازیگر است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مارال بنی آدم بازیگر تئاتر و سینما می باشد که در سال ۱۳۶۰ در ۱۰ آبان ماه در تهران به دنیا امده است. او دو خواهر به نام های نهال و غزال دارد.

مارال بنی آدم در عرصه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر کار می کند. این بازیگر از سن پایین به بازیگری علاقه‌مند بود. او دوره‌های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

خانم بنی آدم فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد و نخستین بار برای بازی کردن و نشان دادن استعداد خودش در سینما حضور یافت. او سال ۱۳۹۵ در فیلم خشکسالی و دروغ بازی کرده است.

بعد از آن فیلم در فیلم فروشنده با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی همبازی شد که بازی در این فیلم های سینمایی تجربه خوبی برای مارال محسوب می‌شد.

مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه نیز می باشد که بازی ای قوی را در این سریال به نمایش گذاشت. او در ۱۲ سالگی با دیدن سریال آپارتمان با بازی امین حیایی، به بازیگری علاقه نشان داد.

در اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۲ مارال بنی آدم به خاطر بازی در نقش پروین اعتصامی جایزه بهترین بازیگر زن ۱۴۰۲ را گرفت.

مارال بنی آدم متاهل بوده و با علی سرابی ازدواج کرده است. علی سرابی متولد ۹ اسفند ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر، صداپیشه و کارگردان است و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر میباشد.

Visits: 8