زندگی نامه فلور نظری/زندگی شخصی
زندگی نامه فلور نظری/زندگی شخصی
فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و تجربه تدریس در دانشگاه را هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در لاهیجان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. فلور نظری فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی است. فلور نظری دارای مدرک بازیگری از دانشگاه سوره نیز می‌باشد.

فلور نظری علاوه بر داشتن مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

وی چندین سال است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با همسرش یک فرزند پسر به شروین می باشد و سالهاست ساکن کشور آلمان هستند.

می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید

او در مورد دوران کودکیش میگوید:دوران کودکی من بسیار شاد و پر از هیجان و شادی های کودکانه گذشت؛ چون تابستان ها به خانه مادربزرگ می رفتیم و سه ماه در خانه با صفایش، خانه ای بزرگ در دل یک باغ بزرگ، مثل تکه ای از بهشت می ماندیم.

ما همه جور بازی در دل طبیعت داشتیم، از فوتبال و هفت سنگ و گرگم به هوا گرفته تا قایم باشک و والیبال و خاله بازی. فلور نظری و خواهرش، دکتر فریبا نظری ظاهری متفاوت و شغل هایی بسیار دور از هم دارند.

خواهر کوچک تر ریاست یکی از بخش های بنیاد شهید و جانبازان را بر عهده دارد و استاد دانشگاه است و فلور نظری را هم که به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون می شناسید.

وی سال ۱۳۷۵ در ۲۸ سالگی با مجموعه «فریاد بی صدا» به کارگردانی داریوش جهانگیری وارد قاب تلویزیون شد سپس سال ۷۹ با فیلم «شور عشق» به سینما راه یافت

سال ۱۳۸۱ وقتی ۳۴ ساله بود با سریال «مسافری از هند» در نقش راجا زن عموی سیتا دیده شد سپس سال ۸۳ با سریال «خانه به دوش» به شهرت رسید

Visits: 7