زندگی نامه ستاره حسینی/مروری بر اثار سینما و تلویزیون
زندگی نامه ستاره حسینی/مروری بر اثار سینما و تلویزیون
ستاره حسینی متولد ۱۶ آذر ۱۳۷۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که از ۱۸ سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت تا اینکه وقتی ۲۴ ساله بود با سریال گسل به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ستاره حسینی به تاریخ ۱۶ آذرماه سال ۱۳۷۲ در تهران متولد شد. او فرزند سوم در یک خانواده شش نفره سادات است که دو خواهر و یک برادر دارد. او در دانشگاه در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است.

ستاره تئاتر را از سن شانزده سالگی تجربه نمود. او بعدها در آکادمی سینمایی قرمز زیر نظر فریدون جیرانی ثبت‌نام کرد و در آنجا دوره فن بیان را هم زیر نظر استاد میکائیل شهرستانی گذارند.

آشنایی او با جیرانی باعث شد تا برای سریال تعبیر وارونه یک رویا انتخاب شود. او بعدها در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در تلویزیون و سینما هم نقش‌آفرینی داشت. 

ستاره پس از بازی در سریال تعبیر وارونه، برای بازی در مجموعه تلویزیونی چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد انتخاب شد. این مجموعه تلویزیونی در هر قسمت به داستانی با موضوعات اخلاقی می‌پرداخت.

ستاره در سال ۱۳۹۵ برای نقش مرضیه اعتبار در سریال گسل کاری از علیرضا بذرافشان انتخاب شد. در این سریال علاوه بر ستاره حسینی بازیگرانی چون بیژن امکانیان، سام درخشانی، مهتاج نجومی، محمد فیلی، شبنم فرشادجو، فلور نظری و رامتین خداپناهی نقش آفرینی داشتند.

در واقع این سریال پس از پخش شهرت خوبی را برای ستاره به عنوان یک بازیگر تازه‌کار به ارمغان آورد. او پس از این سریال در آثاری دیگری چون سریال‌ چرخ و فلک به ایفای نقش پرداخت.

از بهترین آثار تلویزیونی ستاره حسینی در سال ۹۶_۹۷ می‌توان به مجموعه گیله وا اشاره کرد. ستاره حسینی در این اثر در نقش ماه بانو کنار بازیگرانی مثل حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، بهروز شعیبی و حدیث نیکرو به ایفای نقش پرداخت.

او بازیگری در سینما را با ایفای نقش صبا در فیلم وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی آغاز کرد. در ادامه با فیلم‌های چون للوک، آرینا، تله فیلم شراره و… به فعالیت بازیگری‌اش در سینما ادامه داد.

Visits: 17