حضور مبلغان دینی در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در ایام اربعین
حضور مبلغان دینی در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در ایام اربعین
حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور مبلغین دینی در مرز شلمچه در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی (ع) و برپایی موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، اعزام مبلغین روحانی، اسکان زائران و نیز پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهداء علیه السلام انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: یکی از برنامه‌های مهم اوقاف و امور خیریه اعزام مبلغین روحانی به مرز شلمچه است که در ایام اربعین حسینی در این موکب پاسخگوی زائرین و عزاداران خواهند بود.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این مبلغین طی روزهای حضور در موکب شهدای مدافع حرم در منطقه مرزی شلمچه در هنگام برپایی نماز جماعت پاسخگوی مسائل شرعی زائرین، بیان احکام شرعی خصوصاً احکام زیارت و فضلیت زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام خواهند بود.

وی بیان کرد: برگزاری نماز جماعت، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی ، اسکان زائرین و پخت و توزیع روزانه غذای گرم از جمله خدماتی است که توسط اوقاف و امور خیریه استانهای کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در موکب شهدای مدافع حرم در منطقه مرزی شلمچه(سه راه یادمان) ارائه می‌شود.

Visits: 9