حاج منصور ارضی:خلوص لازمه نوکری اهل بیت(ع) است
حاج منصور ارضی:خلوص لازمه نوکری اهل بیت(ع) است
مداح اهل بیت(ع) گفت: خلوص لازمه نوکری اهل بیت(ع) است و کمتر ستایشگر امام حسین(ع) را می بینید که تجمل گرا باشد، لذا در این مسیر، نگاه به مبدا و مقصد انسان را زنده نگه می دارد و مبدا و مقصد اینجا یکی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

نشست جامعه نخبگان وعاظ و سخنرانان، صبح ۲۵ تیرماه در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در محل بقعه متبرکه امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار شد.

در ادامه این نشست در نوبت بعدازظهر با حضور مداحان ادامه یافت. و مداحان اهل بیت(ع) وعاظ سایر استان‌ها به صورت ارتباط برخط در این جلسه حضور داشتند.

حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به استقرار ۸۰۰ هیئت مذهبی در سال‌های اخیر در بقاع متبرکه گفت: با توجه به اینکه موقوفاتی برای ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) داریم، برنامه شمیم حسینی امسال برای چهارمین بار برگزار می شود. هیئات مذهبی حمایت می شود که از بین آنها ۲۰۰ هیئت شاخص هستند و تفاهم نامه هایی با نهادهای دیگر در این زمینه منعقد شده است. امید است از فرصت محرم بتوانیم به نحو احسن استفاده کنیم.

حاج منصور ارضی، مداح اهل بیت(ع) نیز در بخشی از این نشست گفت: مسیر نوکری، مسیری است که از دور که نگاه می‌کنید سخت و ناهموار است. برای عده ای نیز این نوکری سهل است، وقتی در مسیر قرار می گیرند برایشان مشکل می شود. این داستان، داستان از خودگذشتگی است و سختی دنیا زیاد دارد.

وی اظهار کرد: کمتر ستایشگر امام حسین(ع) را می بینید که تجمل گرا باشد، لذا در این مسیر، نگاه به مبدا و مقصد انسان را زنده نگه می دارد. مبدا و مقصد اینجا یکی است. این نوکری خیلی سخت است و اولین قدم برای مقابله با شما از سوی دنیا می آید و آن جلوه های ظاهری و برخوردهایی است که هیچ سازندگی ندارد. همین طور که پیش می روید، شهرت هم پیش می رود و به دنبال آن برخوردهای غلط می بینید، لذا کار سختی است.

ارضی عنوان کرد: مسیر خیلی روشن است اگر می خواهید بمانید، بمانید، واقعا عاقبت به خیری دارد. خیلی خون پای انقلاب ریخته شده است. ما به خون شهدا مدیونیم. در دوران دفاع مقدس، جلوه هایی دیده ایم که برخی راضی بودند همه جانشان را بدهند تا برایشان روضه اهل بیت(ع) خوانده شود.

این مداح اهل بیت(ع) یادآور شد: کسی مداح است که اول خودش گریه کند، برای نوکری اهل بیت(ع) خلوص لازم است که خلوص در دسترس است. اگر اهل بیت(ع) بخواهند و درست وارد شویم آنها ما را می پذیرند.

Visits: 0