تقدیر رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد
تقدیر رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد
رییس سازمان تبلیغات اسلامی از همکاری و تعامل فرهنگی تبلیغی حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام محمد قمی ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی از همکاری و تعامل فرهنگی تبلیغی حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر بعمل آورد.

متن تقدیرنامه حجت‌الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی برای حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای عباس نصیرالاسلامی

مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

بی شک اعتلای نظام اسلامی و گام برداشتن به سمت تمدن نوین اسلامی، مبتنی بر آموزه های اسلام ناب و دیدگاه های امام راحل (رحمت الله علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) جز با توکل بر خداوند متعال و مجاهدت های خالصانه خدمتگزاران صادقی چون شما محقق نمی گردد.

اینجانب از مساعی جنابعالی و همکاران گرامی بویژه روسای محترم ادارات اجرایی شهرستانی در همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی آن استان در اجرای تفاهم نامه فی مابین با موضوع اجرای نیات واقفین در خصوص گسترش آموزه های دینی از طریق ارتقاء کمی و کیفی خدمات تبلیغی روحانیون و مبلغین به طور خاص قدردانی می نمایم.

امید است با اتکال به حضرت ربوبی و توسل به ذات مقدس معصومین علیهم‌السلام عافیت و توفیق تان پایدار و روزافزون گردد.

محمد قمی

رییس سازمان تبلیغات اسلامی

Visits: 11