برگزاری کلاس های طرح زندگی به رنگ خدا در جوار بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری کلاس های طرح زندگی به رنگ خدا در جوار بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ کلاس های طرح زندگی به رنگ خدا در جوار بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ کلاس های طرح زندگی به رنگ خدا ( سبک زندگی اسلامی) در جوار بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید:« صِبْغَهَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَهً» و طبق آیه شریفه باید امور زندگی رنگ الهی بگیرد و بهترین رنگ ، رنگ خدایی است و از طرفی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت دادن به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و در راستای جلوگیری از تهاجمات فرهنگی و تغییر سبک زندگی ملت عزیزمان ، سازمان اوقاف در چند سال گذشته برآن شده است که کلاسهای سبک زندگی را در جوار بقاع متبرکه برگزار کند.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: توجه به اهمیت پرداختن به موضوع سبک زندگی اسلامی و تأکید مقام معظم رهبری بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، کلاس های زندگی به رنگ خدا(سبک زندگی اسلامی) در جوار بقاع متبرکه شاخص استان در سه گرایش مهارت های دهگانه زندگی – مهارت های ازدواج و تحکیم خانواده – مهارت های تربیت فرزند برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ثبت نام کلاس های زندگی به رنگ خدا از تاریخ نوزدهم آذرماه همزمان با میلاد حضرت زینب سلام الله علیها آغاز میشود و کلاس ها به مدت سه ماه در فصل زمستان (اول دیماه لغایت پایان اسفندماه) برگزار می شود و این دوره صرفاً جهت بانوان و تدریس مربیان خواهر برگزار می شود.

Visits: 11