برگزاری مسابقه معارف «صحیفه سجادیه» در قالب چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن
برگزاری مسابقه معارف «صحیفه سجادیه» در قالب چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن
سید رضا منصوری مهریان رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه معارف «صحیفه سجادیه» در قالب چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، سید رضا منصوری مهریان رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه معارف «صحیفه سجادیه» در قالب چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می شود.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون معارف صحیفه سجادیه دارای چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی سراسری و نهایی سراسری است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با برگزاری مسابقه معارف صحیفه سجادیه هم گفت: مرحله شهرستانی و استانی این رشته فقط به‌صورت کتبی با رعایت استاندارد آزمون‌های عمومی و به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: رشته معارف صحیفه سجادیه در مرحله شهرستانی و استانی بخش شفاهی ندارد و در مرحله شهرستانی چهل سوال تستی بصورت کتبی از دعای چهل و دو صحیفه سجادیه داده می شود.

سید رضا منصوری مهریان افزود: مرحله استانی آزمون معارف صحیفه سجادیه به صورت کتبی و غیر حضوری از دعاهای ۴۲ تا ۴۴ صحیفه سجادیه و مرحله مقدماتی سراسری از دعاهای ۴۲ تا ۴۵ صحیفه سجادیه برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: ثبت‌نام در چهل و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir و صرفاً توسط شخص متقاضی صورت می‌گیرد.

Visits: 20