برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد
برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد
مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: بصیرت فاطمی درس بزرگی است که مردم ایران در روز نهم دی با تاسی از رهنمودهای رهبرشان به جهانیان نشان دادند و باید در راستای تقویت این آموزه ارزشمند حضرت فاطمه سلام الله علیها همه کوشا باشیم.

عباس نصیرالاسلامی گفت: اخلاص سردار شهید سلیمانی برگرفته از زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود. رفتار ، اخلاق و کلام سردار سلیمانی متاثر از اخلاص درونی او بود که برگرفته از مکتب اهل‌بیت و حضرت زهرا سلام الله علیها بود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: مکتب شهید حاج‌ قاسم سلیمانی،اعتقاد و ایمان بخدا و خیر خواهی بود که تنها پاداش این انسان پاک شهادت بود و
شهید سلیمانی قبل از فیض شهادت نیز بوی شهید و شهادت از رفتار و کلام او استشمام می شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام فاطمیه گفت پیامبر اکرم(ص) در حدیثی می فرمایند: «هر کس به شناخت حقیقی فاطمه علیها السلام دست یابد، بی گمان شب قدر را درک کرده است.» و در حدیثی دیگر می فرمایند: «ای فاطمه علیه السلام مژده باد! که در پیشگاه خدا مقامی شایسته داری که در آن مقام برای دوستان و شیعیانت شفاعت می کنی.»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه وقف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیازهای امروز استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: امروز به طور جد نیاز به ترویج فرهنگ وقف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دیده می‌شود و باید با وجود همین موضوع به ترویج این فرهنگ والا توجه ویژه‌ای کرد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود: لذا با زنده نگه داشتن راه و مرام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در واقع اخلاص، اسلام ناب و انقلاب اصیل اسلامی را که برگرفته از مکتب اهلبیت علیهم السلام زنده نگه داشته ایم. امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همان اخلاص و البته بصورت مردمی باید بین مسئولین و احاد مردم نهادینه شود.

Visits: 8