۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های برق شهرستان دنا
۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های برق شهرستان دنا
مدیر اداره برق دنا گفت: ظرف یکسال گذشته تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های حوزه برق این شهرستان اجرا گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،غلام حسین پردال روز سه شنبه افزود: این میزان اعتبار در قالب طرح های احداث و توسعه شبکه برق شهری و روستایی، ایجاد شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب و تعویض ترانسفورماتور، نصب و تعویض پایه برق بتنی و چوبی، بهینه سازی شبکه روشنایی، شاخه زنی درختان در حریم شبکه، و تعمیرات شبکه توزیع برق شهرستان دنا انجام شده است.

وی بیان کرد: احداث بیش از ۲۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب ۴۹ دستگاه ترانسفورماتور، ایجاد و راه اندازی ۲ایستگاه پست زمینی در خط پاتاوه و سادات محمودی، شاخه زنی ۵۰۰ اصله درخت در حریم شبکه و اجرای تعمیرات بیش از ۱۲۰ کیلومتر خطوط فشار متوسط این شهرستان از مهمترین اقدام ها انجام شده در این خصوص بوده است.

وی بیان کرد: در یک سال گذشته تاکنون بیش از ۹۸۴ اصله پایه برق با هدف افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه در سطح این شهرستان نصب و تعویض شده است.

مدیر اداره برق شهرستان دنا عنوان کرد: همچنین با توجه به نیاز شهروندان و درخواست متقاضیان بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه جدید در بخش روستایی و هشت کیلومتر شبکه دیگر در مناطق شهری این شهرستان احداث شده است.

وی با اشاره به واگذاری حدود ۷۰۰ انشعاب به متقاضیان شهرستان دنا در مدت زمان یاد شده افزود: با توجه به ظرفیت جذب گردشگری و لزوم بهسازی شبکه روشنایی این شهرستان بیش از هفت هزار عدد چراغ کم مصرف و سایر تجهیزات روشنایی نصب و تعویض شده است.

پردال خاطرنشان کرد: مشترکان برق در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت وارده به شبکه و تجهیزات برق می توانند درخواست خود را از طریق اپلیکیشن برق من (منوی خاموشی) و یا سامانه مرکز اتفاقات برق استان شماره ۱۲۱ به صورت شبانه روزی ثبت و پیگیری کنند.

Visits: 2