بازدید مدیران‌کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه
بازدید مدیران‌کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه
حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام‌ عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از موکب شهدای مدافع حرم استان‌های کهگیلویه و بویراحمدو بوشهر در مرز شلمچه بازدید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی  و خدمت به زائرین امام حسین(ع) در راستای تقرب به خدا و اهل(ع)است. اما باید متوجه بود که برای اینکه در جریان تقرب، خدا هم ما را دوست داشته باشد، باید دستورات اهل بیت علیهم السلام را به عنوان حجت‌های خدا، مد نظر قرار داد.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم معنوی ما مسلمانان نماز است، که این روزها در مسیر حرکت زائران حسینی، باید بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه توسط ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر راه‌اندازی و با حضور خدام و مبلغین بصورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در زمینه های اسکان، پذیرایی و برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به افزایش فرش ها، پتوها و کانکس ها افزود :موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه از پنجم صفر با روزانه سه وعده پذیرایی تا چند روز بعد از اربعین آماده پذیرایی و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی است.

جلسه هماهنگی جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های پیش بینی شده با حضور مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به همراه معاونت های فرهنگی و اجتماعی هر دو استان در محل موکب شهدای مدافع حرم برگزار شد.

Visits: 3