آیت‌الله رئیسی پس از شرکت در انتخابات: کُندی رأی‌گیری در برخی بخش‌ها رفع شود/ امیدوارم امانتدارانه عمل شود
آیت‌الله رئیسی پس از شرکت در انتخابات: کُندی رأی‌گیری در برخی بخش‌ها رفع شود/ امیدوارم امانتدارانه عمل شود
رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به برخی گزارش‌ها، برخی بخش‌های کشور برای اخذ رأی فعال شده‌اند، ولی در برخی بخش ها باید در رسیدن تعرفه و گرفتن رای مردم اقداماتی صورت بگیرد و کُندی‌ها رفع شود و امیدوارم امانتدارانه نسبت به رأی مردم تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز (جمعه ۲۸ خردادماه) با حضور در مسجدجامع ارشاد شهر ری، رأی خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراها، نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، روز بسیار مبارکی برای تصمیم‌گیری ملت ایران بویژه رای‌اولی‌های عزیز است.

رئیسی با تاکید بر اینکه همه نهادهای نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رأی ملت است و این افتخار جمهوری اسلامی است، گفت: توصیه من به عنوان نامزد انتخابات این است که رای مردم حق‌الناس است و حق‌الناس را باید مراقبت کنند و حتی یک رأی هم نباید برخلاف تصمیم مردم باشد.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به برخی گزارش‌ها، برخی بخش ها برای اخذ رأی فعال شده‌اند، ولی در برخی بخش‌های کشور باید در رسیدن تعرفه و گرفتن رای مردم اقداماتی صورت بگیرد و کُندی‌ها رفع شود و امیدوارم امانتدارانه نسبت به رأی مردم تلاش کنند. وی با بیان اینکه امیدوارم که امانت داری نسبت به رای مردم انجام شود، اظهار داشت: انشالله خداوند کمک کند و دولتی رقم بخورد که برای مردم و در جهت رفع گرفتاری آنها باشد.

رئیسی با بیان اینکه من تصمیم گرفتم در اولین ساعات رای خود را به صندوق بیاندازم و از هرکسی که مشکلی دارد و نا امید است خواهش می‌کنم که رای دهد و از همه مردم و جوانان با هر گویش و هر اقلیم و با هر نگاه سیاسی میخواهم پای صندوق بیایند و رای خود را بیاندازند، تصریح کرد: ناراحتی مردم حق است و به دلیل برخی از کاستی ها بوده اما اگر دلیل شرکت نکردن باشد اشتباه است.

رئیسی تاکید کرد: مردم از صندوق رای ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند و من از همه می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند تا به نفع مردم و در جهت تغییر در وضعیت آنها اقدامات صورت گیرد. وی در پاسخ به این سوال که قول شما به مردم چیست؟ اظهار داشت: من حرف هایی که در انتخابات گفتم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی شناسم و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.

رئیس قوه قضاییه افزود: تنها ایرانی بودن کافیست تا حقوق شهروندی تضمین شود و مردم حق دارند و دولت مکلف است به مردم خدمت کند و من مردم را صاحب حق میدانم و برای دولت وظیفه قائل و حق را برای مردم و تکلیف را برای دولت میدانم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهم بود تا مردم احساس کنند در زندگی آنها تغییر ایجاد شده است.

Visits: 0