آیت‌الله ملک‌حسینی؛ مردم کهگیلویه و بویراحمد قدردان خون شهدا هستند
آیت‌الله ملک‌حسینی؛ مردم کهگیلویه و بویراحمد قدردان خون شهدا هستند
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم باشکوه شهدای فراجا را تشییع کردند که بیانگر این است که مردم قدردان خون شهدا هستند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در مراسم گرامیداشت شهدای فراجا با تسلیت به خانواده این شهدای بزرگوار گفت:  این روزها کشور شاهد حوادث تلخی است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: شهادت چهار تن از غیور مردان نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان، شهادت دو نفر از نیروی انتظامی خوزستان و شهادت دو نفر از نیروهای خدوم انتظامی کهگیلویه و بویراحمد حوادث تلخی بود که کشور طی این روزها پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع این دو شهید والامقام گفت: آفرین به این مردم که با حضورشان به خانواده شهدا احترام گذاشتند و اعلام کردند که پاسداشت خون شهیدان هستند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه مردم استان همواره قدرشناس خون شهدا بودند و هستند، افزود: شهدا در مقابل دشمنان ایستادند تا ما راحت زندگی کنیم و ساده نیست انسان راحتی خود را برای دیگران هدیه کند.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام حزن و اندوه سیدالشهدا گفت: بسیاری از حوادث بزرگ در تاریخ رخ دارد و در کتاب‌ها ثبت و ضبط شد اما  تاریخ آن‌چنان به آنها توجه نکرد ولی شهادت امام حسین(ع) تمام توجه‌ها را به سمت خود معطوف کرد.

وی بیان کرد: برخی‌ها تحلیل‌های مختلفی از حادثه عاشورا دارند و عاشورا را سیاسی، عاطفی،  روایی، قرآنی و سایر موارد تحلیل می‌کنند اما  به غیر از تفسیر روایی و قرانی همه اشتباه است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امام حسین(ع)  مردی برای حیات بود، و شهادت ایشان باعث عزت و افتخار است، امام حسین شهید شد تا امت اسلام به عزت و افتخار برسد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت امام حسین(ع) موجب بیداری امت اسلام و احیاء امامت بود و تفسیر درست عاشورا هم همین مورد است.

Visits: 3