آمادگی ۶۰ گروه عملیاتی برای حفظ پایداری شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد در روز انتخابات
آمادگی ۶۰ گروه عملیاتی برای حفظ پایداری شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد در روز انتخابات
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ گروه عملیاتی و پشتیبانی برای پایداری شبکه برق در روز یازدهم اسفند ماه همزمان با برگزاری فرایند انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،محمد مرادی روز پنجشنبه افزود:همچنین ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۶۰ نفر نیروی متخصص صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت رسانی در روز یازدهم اسفند ماه ساماندهی شده است.

وی بیان کرد: صنعت برق استان برنامه ریزی و تدارکات لازم در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات پیش رو را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه های توزیع برق استان افزود: به منظور افزایش اطمینان و پایداری زیرساخت های برق استان در روز رأی گیری و تا پایان فرآیند شمارش آراء مرخصی همه کارکنان صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد لغو و گروه های عملیاتی این شرکت در حالت آماده باش هستند.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل های پدافندی تجهیز همه مراکز حساس و حیاتی به مولد های تأمین برق اضطراری همه فرمانداری های استان با همکاری استانداری به دستگاه های دیزل ژنراتور مجهز و آمادگی آنان از سوی کارشناسان صنعت برق استان مورد بررسی قرار گرفته است.

مرادی با اشاره به آماده به کاری گروه های پیمانکاری همکار شرکت توزیع برق استان برای مواقع اضطرار و حوادث احتمالی بیان داشت: در سطح استان و مدیریت های برق نواحی این شرکت تیم های عملیاتی پیمانکاران فراخوان شده و افزون بر گروه های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع برق استان این ظرفیت هم برای حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت صنعت برق در انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرآیند رای گیری جهت هماهنگی و کنترل هر چه بهتر پایداری شبکه، جلسات کارگروهی مدیران ستادی و شهرستانی در شرکت برگزار شده و هماهنگی های لازم با استانداری و فرمانداری های شهرستان ها نیز صورت گرفته است.

Visits: 3