هراس آمریکاییها از شروع دوباره درگیریها
روزنامه واشنگتن پست از افزایش «سطح حفاظت» از نیروهای آمریکایی در چندین قاره جهان از بیم شروع دوباره درگیریها خبر داده است.
ادامه بمباران جنوب لبنان؛ صدور هشدار تخلیه برای نبطیه
در حالیکه حملات هوایی و توپخانهای به مناطق جنوبی لبنان ادامه دارد، سخنگوی ارتش اسرائیل در اطلاعیهای به ساکنان النبطیه خواست شهر را تخلیه کنند.
حزبالله: آتشبس باید مقدمه خروج اسرائیل از لبنان باشد
رژیم صهیونیستی در تلاش است از طریق آتشبس، حملات حزبالله به شهرکهای اسرائیلی را متوقف کند و در مقابل، خودش آزادی عمل داشته باشد، ولی مقاومت لبنان به شدت این مسئله را رد کرد.
رژیم صهیونیستی حمله به ضاحیه بیروت را به تعویق انداخت
در پی هشدار صریح نیروهای مسلح ایران درخصوص پیامدهای هرگونه حمله به ضاحیه جنوبی بیروت، رسانه رسمی اسرائیل ادعا کرد که این حمله به دلیل مداخله آمریکا به تعویق افتاده است.
دستور نتانیاهو برای تشدید حملات علیه لبنان در بحبوحه مذاکرات
در حالی که ایران، آتشبس در تمامی جبههها به ویژه لبنان را جزو شروط اصلی توافق خود با آمریکا قرار داده، اسرائیلیها نه تنها قصد پایان دادن به تجاوزات خود را ندارند، بلکه به دنبال گسترش این حملات در روزهای آینده هستند.
شمال سرزمینهای اشغالی زیر آتش شدید حزبالله لبنان
در حالی که رژیم صهیونیستی به جنایتهای خود در جنوب لبنان ادامه میدهد حزبالله نیز در پاسخ، شمال سرزمینهای اشغالی را برای شهرکنشینان به جهنم تبدیل کرده است.
وزیر خزانهداری آمریکا: تحریمهای ایران را لغو نمیکنیم
به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،وزیر خزانهداری آمریکا، اسکات بسنت امشب در نشست خبری گفت: «تحریمهای ایران برداشته نمیشود تا تنگه هرمز باز شود، تهران اورانیوم با غنای بالا را تحویل دهد و نتواند برنامه هستهای داشته باشد.» شب گذشته وزارت خزانهداری آمریکا، نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس که برای […]
آتشبس از نگاه اسرائیل: ترور، نقض آتشبس محسوب نمیشود
رژیم تلآویو به واشنگتن گفته است که تلاش برای ترور مقامات حزبالله آسیبی به آتشبس وارد نمیکند.
فرمانده صهیونیست: فناوری پهپادهای مرگ بهزودی به غزه میرسد
یک فرمانده سابق تیپ ارتش اشغالگر اسرائیل هشدار داد که فناوری پهپادهای انفجاری که حزبالله لبنان در شمال فلسطین اشغالی به کار میگیرد، بهزودی به غزه، کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی خواهد رسید.
سقوط ۲۳۰ میلیارد دلاری بورس آمریکا در کمتر از نیمساعت
ترامپ گفت تحریمهای ایران را لغو نمیکند، بازار سهام آمریکا چند صد میلیارد دلار ارزش خود را از دست داد.














