۱۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شد
۱۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شد
رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد از آزادی ۱۶۳ نفر زندانی دارای جرائم مالی غیرکلاهبرداری شامل بدهکاران بانکی، تصادفات و مهریه طی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،علی عباس فلاحتی مطلق روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: میزان بدهی این افراد یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بود که شاکیان از ۶۷ درصد این مبلغ معادل یک هزار میلیارد ریال گذشت کردند.

وی با اشاره به اینکه آورده زندانیان برای کمک به آزادی خود هم ۸۰ میلیارد ریال بود، افزود: ۷۰ میلیارد ریال از بدهکاری زندانیان براساس قانون اعصار توسط قضات پذیرفته شد، ضمن اینکه وجوه گرفته شده این افراد ۶۰ میلیارد ریال است.

رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان تسهیلاتی که از چهار بانک طرف قرار داد جذب شد، ۱۳۰ میلیارد ریال است و در صورت همکاری بانک ها ۲۷ نفر زندانی جرائم غیرعمد تا پایان سال آزاد و به کانون خانواده باز می‌گردند.

فلاحتی مطلق عنوان کرد: در هفته گذشته ۲ میلیارد ریال بلاعوض به این افراد کمک شد که افرادی که مستحق کمک هستند از زندان آزاد شوند.

رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن گلریزان در ۱۸ فروردین سال آینده خبر داد و گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

وی از راه‌اندازی نهضت غدیر خبر داد و افزود: در این طرح افراد هر میزان که بتوانند برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک خواهند کرد.

Visits: 3