گذری بر اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام
گذری بر اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام
عبدالمحمد نمازی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام شهرستان کهگیلویه از بیست و پنجم اسفند ماه سال 1401 تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، عبدالمحمد نمازی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه گفت: طرح نوروزی «آرامش بهاری» که طرحی مبتنی بر خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی به مجاورین بقاع متبرکه، زائرین و مسافران بود و از بیست و‌ پنجم اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام شهرستان کهگیلویه انجام می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه از فعالیت های هیأت امنا و خدام بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام جهت اجرای منظم و باشکوه طرح نوروزی آرامش بهاری در نوروز ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر بعمل آورد.

عبدالمحمد نمازی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه در طول ایام تعطیلات نوروزی در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری، در جوار بقاع متبرکه و امام‌زادگان این شهرستان، در زمینه های فرهنگی،اجتماعی و عمرانی در اماکن متبرکه آماده خدمت رسانی به زائران و گردشگران مذهبی به شهرستان کهگیلویه بوده است.

Visits: 3