کرمانی‌مقدم: باخت در جام‌حذفی شوک بزرگی بود/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود
کرمانی‌مقدم: باخت در جام‌حذفی شوک بزرگی بود/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند با شکست و وداع با جام‌حذفی شوک بزرگی به تیم وارد شد اما معتقدم پرسپولیس مقابل سپاهان به برتری می‌رسد و در نهایت قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت پرسپولیس شنبه‌شب درباره دیدار این تیم در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک که به حذف سرخ‌پوشان منجر شد، اظهار کرد: دیدار تماشایی و زیبایی بود و در فوتبال ایران مدت‌ها بود که چنین فوتبال خوبی را ندیده بودیم. فکر می‌کنم اوسمار(سرمربی پرسپولیس) زود تعویض کرد و خیالش از برتری راحت بود. بعد از ۲ گلی که زدیم، او تعویض‌هایی انجام داد که به تیم لطمه زد. بهترین فرصت بود تا در جام حذفی قهرمان شویم. با کنار رفتن استقلال و پرسپولیس، جام حذفی دیگر لذتی ندارد.

وی افزود: همیشه نتیجه ۲ بر صفر خطرناک است و اگر تیم گل دریافت کند، به دلیل استرس ناشی از خوردن گل مساوی، تمرکزش را از دست می‌دهد. باز هم می‌گویم اوسمار در تعویض‌ها عجله کرد. شاید مربیان دیگر نیز همین کار را انجام می‌دادند تا بازیکنان را برای دیدار چهارشنبه با سپاهان حفظ کنند!

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: آلومینیوم اراک کار بزرگی کرد. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و تعویض‌های مربی این تیم کاملا جواب داد. پرسپولیسی‌ها بعد از ۲ گل، با آسودگی بازی کرده و همه چیز را تمام‌شده می‌دانستند. روی گل اول میزبان دیدیم در محوطه ۴ بازیکن ما بودند اما مهاجم آلومینیوم به راحتی گل زد.

کرمانی مقدم افزود: فرشاد فرجی شاگرد خودم بوده است. او در سمت راست خط دفاعی عملکرد خوبی ندارد و جایش در مرکز خط دفاعی است. اگر دقت کنید از همان سمت بارها روی دروازه تیم موقعیت ساخته و در آخر از همان منطقه گل چهارم آلومینیوم طراحی شد. فکر می‌کنم اگر دانیال اسماعیلی‌فر در دفاع می‌ماند، بهتر بود.

وی در خصوص عملکرد امیررضا رفیعی در قفس توری پرسپولیس نیز گفت: او روی گل‌ها مقصر نبود. رفیعی جوان و بی‌تجربه است و در این دیدار چند واکنش عالی داشت. او در رقابت‌های لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشت و در همه بازی‌ها کلین‌شیت کرد و به پیروزی رسیدیم. در ضربات پنالتی نیز همه چیز ۵۰-۵۰ است و باید بگویم بازیکنان آلومینیوم نیز پنالتی‌های خوبی زدند. هرچند با توجه به تجربه علیرضا بیرانوند و ترسی که در بازیکنان رقیب ایجاد می‌کرد، فکر می‌کنم اگر او بود می‌توانست پنالتی بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نبود امید عالیشاه مقابل آلومینیوم و ضربه‌ای که قرمزها از غیبت او خوردند نیز بیان کرد: نبود عالیشاه خیلی تاثیرگذار بود. این بازیکن در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و یک رهبر فوق العاده برای پرسپولیس است. به نظرم اگر او بود ،شرایط فرق می‌کرد و پرسپولیس بازی را می‌برد.

کرمانی مقدم درباره دیدار حساس روز چهارشنبه پرسپولیس برابر سپاهان در لیگ برتر نیز گفت: با توجه به شکست تیم و حذف از رقابت‌های جام حذفی، قطعا بازیکنان انگیزه متفاوتی برای ادامه دیدارهای لیگ برتر دارند. شک نکنید قهرمانی لیگ دور از دسترس نیست و استقلال امتیاز از دست خواهد داد. پرسپولیس با داشتن بازیکنان باتجربه، قطعا بازی آلومینیوم را فراموش خواهد کرد و از آن درس خواهد گرفت. این نتیجه یک شوک بزرگ برای ما بود تا به خودمان بیاییم. با این حال، پرسپولیس سپاهان را شکست می‌دهد و در ادامه به قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید.

Visits: 2