پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی پروژه های جهاد آبرسانی استان ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، امید صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: انتهای سال ۱۴۰۰ بود که عملیات آبرسانی به بیش از ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان شروع شد.

وی گفت: تا حدود ۱ سال اخیر تنها ۴۰ روستا از این تعداد تکمیل بود اما در حدود یکسال اخیر با تلاش شبانه روزی مجموعه آبفا و بسیج سازندگی این تعداد به بیش از ۱۰۰ روستا رسیده است.

صالحی با بیان برخی جزئیات عملیات اجرایی این پروژه ، اظهار داشت: اجرای ۴۳ کیلومتر خط انتقال ، اجرای ۱۹۸ کیلومتر شبکه توزیع آب و همچنین افزایش ۱۲۳۵ متر مکعبی مخازن آب روستایی مناطق محروم بخشی از اقدامات ما بوده است.

وی گفت: افتتاح و بهره‌برداری آب ۹۸ روستا با جمعیت بالغ بر ۲۱ هزار نفر ماحصل اقدامات جهاد آبرسانی در مناطق محروم استان بوده است.

 صالحی تصریح کرد: در مجموع جهاد آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آنطور که مسئولان نهاد ریاست جمهوری و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور میگویند در روند اجرای این دست پروژه ها در کشور ، کهگیلویه و بویراحمد جزو ۳ استان نخست کشور است.

مدیرعامل آبفا خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان در گام دوم بنای ما تکمیل آبرسانی به ۶۰۰ روستای محروم استان است که انشالله به زودی اخبار آن به اطلاع مردم شریف استان می‌رسد.

Visits: 1