پیام فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم علیه السلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
پیام فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم علیه السلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم علیه السلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته بسیج را به عموم مردم به ویژه بسیجیان جان بر کف تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با هفته بسیج، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم علیه السلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، این ایام را تبریک گفت. در متن پیام تبریک برزین عبدالهی اصل به مناسبت هفته بسیج آمده است:

بسمه تعالی

«آنچه که برای همه‌ی ما، برای همه‌ی بسیجیان عزیز، برای جوانها در هر نقطه‌ای از این عرصه‌ی عظیم که مشغول کار هستند، باید به عنوان شاخص مطرح باشد، عبارت است از این سه عنصر: بصیرت، اخلاص، عمل بهنگام و به اندازه. این سه عنصر را همیشه با یکدیگر توأم کنید و در نظر داشته باشید.» مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای

بسیج یک حرکت اجتماعی و مردمی است که در همه لایه ها و اقشار جامعه حضور دارد و نقش خود را در سنگرهای مختلف انقلاب اسلامی ایران در اوایل انقلاب، ۸ سال فاع مقدس، عرصه سازندگی و خدمات ملی بسیار خوب ایفا کرده و ستودنی است. بسیجیان سفیران آسمانی هستند که نامشان در بلندای بام آسمان تجلی می کند، اما گمنامانی هستند که رضایت حق را سرلوحه امورات خود قرار داده و برای اصلاح امور دیگران و بالندگی امت اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.

هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.

اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله فعالیت های جهادی، عرصه های بهداشتی و درمانی، جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی است.

بار دیگر ضمن تبریک این هفته، از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافرازی و برای آحاد مردم قدرشناس کشور و به ویژه بسیجیان گرانقدر سلامتی و صحت مسألت دارم.

برزین عبدالهی اصل

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم علیه السلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Visits: 3