پیام تبریک ریحان محمدپور فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان های گچساران و باشت به مناسبت ولادت امیر مومنان حضرت امام علی علیه السلام
پیام تبریک ریحان محمدپور فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان های گچساران و باشت به مناسبت ولادت امیر مومنان حضرت امام علی علیه السلام
13رجب، سالروز میلاد خجسته مردی است که در خانه خدا دیده به جهان گشود و در خانه خدا به شهادت رسید، مردی که در سایه سار تربیت و پرورش، نبوی، اسوه و الگوی عدالت، تقوی و دینداری شد و به مرتبه آسمانی امامت و شهادت رسید و به مظهر والای جوانمردی و رادمردی بدل شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، متن پیام ریحان محمدپور فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان های گچساران و باشت به شرح زیر می باشد:

امروز روز عید بزرگی است؛ روز ولادت یک شخصیت بی‌نظیر در تاریخ بشر است؛ که ما بعد از وجود مقدس خاتم‌الانبیاء (صلّی اللَّه علیه و آله)، هیچ کسی را به عظمت شخصیت امیرالمؤمنین(علیه السلام) نمیشناسیم. باید امروز عیدی بگیریم. عیدی ما درس گرفتن است؛ درس بگیریم. «مقام معظّم رهبری»

۱۳رجب، سالروز میلاد خجسته مردی است که در خانه خدا دیده به جهان گشود و در خانه خدا به شهادت رسید، مردی که در سایه سار تربیت و پرورش، نبوی، اسوه و الگوی عدالت، تقوی و دینداری شد و به مرتبه آسمانی امامت و شهادت رسید و به مظهر والای جوانمردی و رادمردی بدل شد.

به درستی که حضرت علی (علیه السلام)یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(صلّی اللَّه علیه و آله) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

بی تردید حضرت علی(علیه السلام) مهربان ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و همچون پدری مهربان در تنگناهای زندگی به یاری آنان می شتافت براستی که شایسته است چنین روزی به نام روز پدر خوانده شود، مقام و منزلت پدران عزیز در چنین روز فرخنده و مبارکی گرامی داشته شود.

اینجانب فرارسیدن میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر را به همه مردان و پدران به ویژه بزرگ مردان شهرستان های گچساران و باشت تبریک و تهنیت عرض نموده یاد و خاطره شجاعت پدران آسمانی، شهیدان و ایثارگران عزیز که جان خویش را در پای این استقامت و اقامه عدل نثار کردند، گرامی می دارم، امید است با استعانت از خداوند منان، مردان جامعه اسلامی ما با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی آن حضرت در تمامی مراحل زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

ریحان محمدپور

Visits: 36