پیام تبریک حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و فعالین این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، متن پیام حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و الْقلم و ما یسْطرون

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.

۱۷ مرداد ماه روز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که به روز خبرنگار نامگذاری شده است در حقیقت یادآور فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند.

بی تردید بخشی از رشد و ارتقاء سطح عمومی  اطلاعات  و فرهنگ جامعه مرهون خدمات جامعه خبرنگاران است.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره‌تر از قبل ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

اینجانب با گرامیداشت،‌ یاد و خاطره شهدای خبرنگار، مراتب تقدیر و حق شناسی از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار وقف، بقاع متبرکه و انعکاس حوزه‌های فعالیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد را تقدیم می دارم و توفیق و بهروزی شما تلاشگران عزیز در مسیر خدمت‌رسانی به ایران و ایرانی را از خداوند منان خواستارم.  

عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Visits: 13