پیام تبریک حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته وقف
پیام تبریک حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته وقف
حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن هفته وقف را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، متن پیام حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته وقف به شرح زیر است.
                                                                 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

امام خامنه‌ای(مدظله العالی) : «وقف یکی از کارسازترین و سالمترین شیوه هایی است که تمکن مالی را به صورت احسانی ماندگار، در خدمت نیازهای جامعه قرار می دهد و اراده ی نیک آدمی را پس از طی دوران زندگی، همچنان زنده و کارساز نگه می دارد.»

آیین کهن حسنه وقف و توجه به امور خیریه یکی از ملزومات توسعه و پیشرفت تمدن اسلامی بوده و بخش عظیمی از میراث فرهنگی و اجتماعی کشور عزیزمان ایران، با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم این سنت حسنه و نیات خیرخواهانه واقفان بوده است.

ترویج این سنت حسنه و تشویق مردم ومسئولان ، به ویژه خیران به این امر خداپسند انه از اهداف هفته وقف است که باید به این موضوع پرداخته شود در واقع هفته وقف ، فرصتی مغتنمی است تا آثار و برکات این صدقه جاریه مورد توجه قرار گیرد.

اینجانب فرارسیدن هفته وقف، را به همه واقفین ، خیرین ، امنا بلوک موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد و خدام بقاع متبرکه و مجموعه همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد که با عمل به این حکم والای اسلامی، با وقف داشته های خویش، در خدمت به نیازهای جامعه و در ترویج و توسعه ارزش های انسانی گام بر می دارند، تبریک عرض نموده، امید است در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در راستای ترویج سنت حسنه وقف، موفق و منصور باشید.

عباس نصیر الاسلامی

Visits: 8