پای صحبت‌های مادری که یک شبه داغدار سه عزیزش شد
پای صحبت‌های مادری که یک شبه داغدار سه عزیزش شد
شهلا سرایداران: پس از مطلع شدن از حادثه دوباره درحرم شاهچراغ تصاویر و لحظات سخت ۹ ماه پیش مجدد برایم تداعی شد لحظاتی تلخی که هیچ‌گاه از ذهنم بیرون نمی‌رود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، نزدیک به یکسال است که از حادثه تلخ  تروریستی شاهچراغ(ع) که در شامگاه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ به وقوع پیوست و خانواده های زیادی را عزادار کرد، می‌گذرد.

با وجود گذشت ۹ ماه برخی از مجروحین حرم هنوز سلامتی خود را به دست نیاورده‌اند و حتی نتوانسته‌اند ذره‌ای از لحظات دردناک آن حادثه را از یاد ببرند، علاوه بر آنها خانواده شهیدان نیز هنوز به نبود عزیزانشان عادت نکرده اند، همچنین آثار غم و اندوه از آبان سال گذشته در جای‌جای حرم مطهر دیده می‌شود.

تکرار آن حادثه تلخ و ناگوار بار دیگر در بارگاه احمدی و محمدی بر غم و اندوه خانواده های داغدار حادثه قبل افزود و خانواده های دیگری را به سوگ عزیزانشان نشاند.

وقوع مجدد این حادثه باعث شد تا بار دیگر شهدای آبان ماه ۱۴۰۱ را که مظلومانه به سوی آسمانها پرکشیدند یاد کنیم، به همین منظور با خانواده شهیدان سرایداران که پدر، مادر و برادر آرتین بودند ارتباط گرفتیم و با مادربزرگ خانواده گفتگو کردیم.

شهلا  سرایداران، مادربزرگ آرتین سرایداران مجروح حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و مادر شهید علیرضا سرایداران؛ که شامگاه ۴ آبان ماه به همراه همسر و فرزند خود شهید شدند، در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت نوه مجروحش، آرتین گفت: آرتین در حال حاضر در کنار خواهرش زندگی می‌کند و ما اطلاع زیادی از وضعیتش نداریم.

حقوق علیرضا سرایداران به پسرش آرتین، تعلق گرفته است

او به حق و حقوقی که به آرتین تعلق گرفته اشاره کرد و اظهار داشت: حقوق پسرم، علیرضا که در این حادثه شهید شد حال به آرتین تعلق گرفته و هرماه پدربزرگش آن را برایش می‌فرستد.

حادثه تلخ ۴ آبان

مادر شهید، روز حادثه ۴ آبان را با غم و اندوه به یاد آورد و پس از اینکه بغض خود را فروخورد از مصیبت وارد شده آن روز تلخ؛ در سخنی کوتاه گفت: پس از شنیدن خبر حادثه و باخبر شدن از اینکه عزیزانمان ناجوانمردانه و ناغافلانه از دنیا رفتند بسیار شوکه شدیم، اصلا انتظار نداشتیم با پای خودشان بروند و اینگونه بازگردند.

او افزود: همچون پرنده ای در قفس و بی‌دفاع شهید شدند وگرنه پسرم شجاعانه محافظ خانواده اش بود.

حادثه ای دوباره در حرم شاهچراغ(ع)

مادر بزرگ آرتین حس و حالش هنگام باخبر شدن از حادثه ۲۲ مرداد که خاطره تلخ دیگری در صفحه تاریخ بر جا گذاشت را توصیف کرد و گفت: هنگامی که از وقوع حادثه دیگری در حرم مطلع شدم لحظات سخت ۹ ماه پیش  برایم تداعی شد و همه آنها را به یادآوردم.

وی افزود : خدا را شکر این دفعه با سرعت عمل نیروهای امنیتی تروریست سریع دستگیر شد و وی نتوانست تعداد افراد زیادی را به شهادت برساند.

سخنی با شیاطین تروریست ندارم

او خطاب به شیاطین تکفیری که جان انسان های بی‌گناه را گرفتند حرفی برای گفتن نداشت اما با این وجود گفت: به آنها چه بگویم که ناجوانمردانه عزیزان مردم را پرپر کردند، حرفی برای گفتن ندارم؛ بزرگترها باید دراین‌باره سخن بگویند و برخورد کنند من فقط میتوانم بگویم که سه عزیزی را در آن حادثه از دست دادم‌‌ که تا ابد داغشان در دلم تازه خواهد ماند.

Visits: 4