مهدوی:‌ واگذاری استقلال و پرسپولیس بهترین اتفاق بود؛ باید شاهد رشد این دو باشگاه باشیم
مهدوی:‌ واگذاری استقلال و پرسپولیس بهترین اتفاق بود؛ باید شاهد رشد این دو باشگاه باشیم
مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با داشتن میلیون‌ها هوادار باید در مسیر رشد باشند، گفت: واگذاری و فروش سهام این دو باشگاه بهترین اتفاق بود که باعث می‌شود لیگ برتر کشورمان، حرفه‌ای شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،محمدرضا مهدوی ، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: همان‌طور که پیش بینی می‌شد پرسپولیس توانست به ۳ امتیاز خارج از خانه برسد و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم که توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. متاسفانه نمی‌دانم چه اتفاقی برای تیم خوب صنعت نفت آبادان افتاده و امیدوارم این تیم بتواند در لیگ ماندگار شود.

وی درباره اینکه تیم اوسمار ویرا چه تفاوتی با زمان گل‌محمدی دارد، گفت: یحیی گل‌محمدی هیچ موقع با اوسمار ویرا قابل مقایسه نیست. چون گل‌محمدی افتخارات زیادی در پرسپولیس به دست آورده و در حال‌حاضر هم این بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند خواسته یحیی بوده است. اگر پرسپولیس به قهرمانی برسد باید به اسم گل‌محمدی نوشته شود.

وی که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد در مورد واگذاری سرخابی‌های، یادآور شد: خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و دو باشگاه محبوب کشورمان واگذار شدند. خوشبختانه مسئولان ورزشی به داد این دو تیم رسیدند و این کار هم باعث پیشرفت استقلال و پرسپولیس می‌شود. امیدوارم در آینده شاهد رشد این دو تیم باشیم چون هواداران میلیونی دارند و همین موضوع واگذاری باعث می‌شود لیگ برتر کشورمان حرفه‌ای شود.

مهدوی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، خاطرنشان کرد:‌ این موضوع نقطه ضعف مدیریت باشگاه است که تا الان نتوانسته کاری انجام دهد. اگر این بازیکنان از تیم جدا شوند، مدیریت باید پاسخگو باشد چون بازیکنان پرسپولیس بهترین‌های لیگ ایران هستند. امیدوارم بحث تمدید قراردادهای بازیکنان به فصل نقل‌وانتقالات نکشد.

وی در مورد بازی آینده تیم برابر آلومینویم اراک در جام حذفی اظهار کرد: آلومینیوم همیشه رقیب سختی برای پرسپولیس بوده و امیدوارم اوسمار برای این بازی، برنامه خوبی داشته باشد. قطعا با حذف استقلال از جام‌حذفی، پرسپولیس باید به فکر قهرمانی باشد

Visits: 1