ماه مبارک رمضان، ماه استفاده از فرصت‌ها/ ماه رمضان ماه نزدیکی به خدا
ماه مبارک رمضان، ماه استفاده از فرصت‌ها/ ماه رمضان ماه نزدیکی به خدا
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و قرآنی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان که در بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام شهر دهدشت شهرستان کهگیلویه برگزار شد؛ گفت: مراسمات ماه مبارک رمضان را فرصت مناسب برای نزدیکی به خدا دانست.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با اشاره به اهمیت ایام با برکت ماه رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه فرصت‌ها است به همین خاطر ارزشمنداست.


حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: فضیلت امیرالمومنین علیه السلام بسیار والاست در روایت داریم که پیامبر اکرم(ص) فرمود: اگر گمان نمی کردم که همان گمانی که مردم به عیسی بن مریم می کردند نسبت به تو علی گمان می کردند فضایل علی ابن ابطالب را برای مردم می گفتم تا وقتی راه بری مردم خاک پای تو را طوطیای چشم خود کنند یا در روایت داریم اگر می خواهید گناهانی که با چشم انجام داده اید خداوند بیامرزد بنگرید به فضایل علی ابن ابیطالب علیه السلام در آیات و روایات فضایل بیشماری برای حضرت مطرح شده است؛ بگونه‌ای که مستجمع بسیاری از خصال و فضائل انبیاء بزرگ الهی است، بنابراین با چنگ زدن بر حب و ولایت عظمای آن حضرت به رستگاری خواهیم رسید.

در ادامه عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چند نعمت کوچک خدادادی تصریح کرد: خدای مهربان گوشه ی پلک همه ی ما فنری قرارداده که اگرآن فنر نباشد پلک ما روی چشممان می افتاد. دردهان ما روزانه یک ونیم لیترآب تولید می شود به اندازه یک بطری آب معدنی بزرگ؛ حالا اگر این آب بیشترباشد ازگوشه ی دهان ما سرازیر می شود و درصورت کمبود ترشح آن، دهان ما به قدری خشک می شودکه نمی توانیم حرف بزنیم.

نصیرالاسلامی در مراسم شب قدر بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام شهرستان کهگیلویه گفت: شب قدر شب با عظمتی است « إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَهِ الْقَدْرِ وَ ما أَدْراکَ ما لَیْلَهُ الْقَدْرِ» بر قلب با عظمتی هم نازل شده است و حامل کتاب با عظمتی است شب ولایت است شب انامت است شب نزول قرآن کریم است که حضرت رسول اکرم ص فرمود: إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ کتاب الله و عترتی وقتی در قرآن سوره مبارکه دخان می خوانیم که ما قران را در شب مبارکی نازل کردیم پس باید قدر بدانیم و از این فرصت با دعا و تضرع و راز و نیاز با خداوند متعال کمال بهره های معنوی را ببریم و برای خود خانواده مملکت و رهبر عزیزمان هم دعا کنیم.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و قرآنی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

عباس نصیرالاسلامی ضمن تقدیر از زحمات هیأت امنا، مرکز افق و خدام بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام شهر دهدشت شهرستان کهگیلویه در برگزاری برنامه به مناسبت لیالی قدر در صحن حرم مطهر آقامیر علیه السلام گفت: بیایید با احیاء و عمل به وقف، این سنت حسنه در جهت نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه بکوشیم.

خبرنگار: رامین چرومی

Visits: 10