زندگی نامه یوسف زمانی/خواننده جوان و خوش صدا
زندگی نامه یوسف زمانی/خواننده جوان و خوش صدا
یوسف زمانی از خوانندگان جوان و خوش صدای موسیقی پاپ می باشد. وی با صدای زیبا و دل نشین خود توانست در این عرصه فردی موفق باشد. او با وجود مخالفت های بسیاری که از طرف خانواده اش داشت در نهایت در این حرفه و در دل مردم جایی پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،یوسف زمانی متولد ۱۴ تیر ۱۳۷۱ در تهران ، خواننده موسیقی پاپ است و دانشجوی انصرافی لیسانس رشته مدیریت بازرگانی می باشد که حالا در عرصه خوانندگی بسیار موفق است، یوسف زمانی مجرد می باشد و تا به الان ازدواج نکرده است.  

یوسف زمانی در ابتدا به صورت مبتدی وارد عرصه موسیقی شد و در ابتدا با مخالفت خانواده روبرو شده بود و از این کار وی رضایتی نداشتند و این مخالفت ها ادامه داشت تا زمانی که برای اولین بار در دورانی که در خدمت سربازی بود وارد برنامه ی زنده ی تلوزیونی شد. پس از آن مخالفت های خانواده اش کاهش یافت و خانواده اش متوجه شده اند که وی در زمینه موسیقی و آهنگ استعداد فراوانی دارد.

یوسف اکنون در استودیو شخصی خود فعالیت دارد می‌خواهد در ادامه موفق تر باشد و بتواند آهنگ‌هایی بسازد که در دل هواداران بنشیند و اورا حمایت کنند.

یوسف زمانی در دوران سربازی مجبور بود تا کار کند برای همین در یک گل فروشی مشغول به کار شد تا بتواند سیستم کامپیوتری بخرد و با آن  بتواند با نرم‌افزارهای آهنگ سازی کار کند. زمانی برای تمام علایق خود تلاش می‌کرد تا چیزی را که می‌خواست بدست بیاورد. برای رشته موزیک خود هم تلاش بسیار کرده تا بتواند به موفقیت برسد. هیچ وقت در کارهایش نا امید نمی‌شد.

کسی که حتی یک بار حتی به مدت چند ثانیه به صدای یوسف زمانی گوش دهد متوجه شباهت صدای این خواننده به صدای مرحوم مرتضی پاشایی میشود

مرتضی پاشایی خواننده پاپ کشور بسیار نزد مخاطبان محبوب بود و شباهت صدای این خواننده جوان به پاشایی نقطه عطفی در کارنامه زمانی محسوب میشود.

در ابتدای ورود این خواننده به عرصه موسیقی جدای از صدای خوب این خواننده چیزی که بسیار جلب توجه می نمود تحریر های زیبای صدای این خواننده به خواننده محبوبی چون مرتضی پاشایی بود.

Visits: 16