زندگی نامه یاسمن معاوی/ماجرای ورود به عرصه بازیگری
زندگی نامه یاسمن معاوی/ماجرای ورود به عرصه بازیگری
یاسمین معاوی متولد مرداد ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر نرم افزار می باشد، اصالتا خوزستانی است، پدر و مادرش هر دو اهل اهواز هستند خیلی شانسی وارد عرصه هنر شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،یاسمن معاوی متولد مرداد ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر است، اصالتا خوزستانی است، پدر و مادرش هر دو اهل اهواز هستند، فارغ التحصیل فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر نرم افزار می باشد و خیلی شانسی وارد عرصه هنر شد.

خانم معاوی اولین بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی معروفی همچون غیر مجاز تجربه میکنند این درحالیست که نقش یک این فیلم را هم به عهده دارند .

کمتر کسی میتواند به این سرعت پله های ترقی را طی کند . یاسمن معاوی در مورد انتخابش در فیلم غیر مجاز گفت : فراخوانی را برای بازیگری در مطبوعات مشاهده کردم حدود ۲۰۰۰ نفر در این فراخوان شرکت کرده بودند که من هم جزو یکی از آنها بودم . از بین ۲۰۰۰ نفر تنها ۵ نفر کاندید شدیم و در نهایت از بین ۵ نفر من به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شدم .

خانم معاوی در مورد پدیده شدنش توضیح داد : قطعا هر کس دیگری جای من این نقش را بازی می کرد پدیده می شد من هم قبول دارم که پدیده امسال سینما خواهم شد . به هرحال کسی که از بین ۲۰۰۰ نفر انتخاب می شود حتما قابلیتهایی برای گفتن دارد .

یاسمن معاوی در انتهای مصاحبه خود از میلاد کی مرام تشکر فراوان کرد و گفت : میلاد کی مرام در این فیلم خیلی کمکم کرد به طوریکه از بازی کردن در کنارش احساس راحتی می کردم

خانم یاسمن هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

یاسمن معاوی با طی کردن انواع تست های بازیگری برای بازی در چند سکانس فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی محصول سال ۱۳۹۲ انتخاب و به ایفای نقش پرداخت.

یاسمن معاوی که همچنان در عرصه بازیگری به دنبال اهداف خود در حال پیشرفت بود در فراخوان های بازیگری که عوامل فیلم ها منتشر می کردند شرکت کرده و خیلی اتفاقی با «رضا رخشان» کارگردان معروف آشنا می شود ، برای بازی در فیلم ازدواج سعید و لیلا آنتخاب می شود اما این فیلم به دلایلی ساخته نشد.

پس از آن یاسمن معاوی اولین تجربه حرفه ای خود را با فیلم «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی «مجید اسماعیلی پارسا» در سال ۹۴ تجربه کرد .

معاوی در نقش توکا در فیلم «غیرمجاز» به کارگردانی «حسن یکتاپناه» در سال ۱۳۹۴ تجربه نقش اصلی را در کنار بازیگران مطرحی چون میلاد کی مرام ، لیلا زارع و پریوش نظریه به دست آورد .

داستان فیلم سینمایی غیرمجاز درباره دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید . او در این راه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. گفتنی است این فیلم سینمایی در جشنواره فجر سال ۹۴ به نمایش درآمد.

یاسمن معاوری اولین تجربه سریالی خود را با مجموعه نمایش خانگی آغاز کرده است . او در سریال خانگی «پیکسل» در نقش یاسمن به ایفای نقش پرداخت.

«گیل‌ دخت» عنوان سریال تاریخی‌ است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. یاسمن معاوی در نقش فیروزه در سریال گیلدخت بازی کرده است.

یاسمن معاوی قبل از ورود به عرصه بازیگری اسکیت سوار حرفه ای بوده و اتفاقا چندین مقام هم کسب کرده اما به دلیل آسیب دیدگی و شکستگی دست و دندانش از این رشته ورزشی فاصله می گیرد.

Visits: 36